شرایط شرکت در مناقصه واگذاری امور خدماتی و حجمی

۱۸ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۷:۴۹ کد : ۹۳۴۶ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۱۶۲۲۷
شرایط شرکت در مناقصه واگذاری امور خدماتی و حجمی

 جهت دانلود فرم،  فایل پیوست را مشاهده کنید!

دستورالعمل انجام مناقصه را نیز در بخش پیوست می توانید مشاهده کنید!


پیرو آگهی منتشره در روزنامه اطلاعات مورخ 93/11/18 از شرکت کنندگان تقاضا می‌شود ضمن رعایت شرایط مقرر در مناقصه واگذاری خدمات مربوطه به آبدارخانه، نظافت، نامه رسانی و حفاظت از ساختمان‌های پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در سال 1394 شرکت نموده و قیمت پیشنهادی خود را از تاریخ 93/11/18 تا آخر وقت اداری 93/11/25 اعلام نمایند، ضمناً زمان بازگشائی پاکتها روز سه شنبه 93/11/28 رأس ساعت 14:00 بعد از ظهر در دفتر معاون اداری، مالی و مدیریت منابع انسانی پژوهشگاه می باشد.

الف ـ موضوع مناقصه:

انجام وظایف مربوط به امور خدماتی آبدارخانه، نظافت، نامه رسانی و حفاظت از ساختمان‌های پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به شرح ذیل:

1ـ ساختمان مرکزی پژوهشگاه با حدود مساحت تقریبی 5000 متر مربع فضای پارکینگ و 7200 متر مربع فضای اداری.

2ـ ساختمان کتابخانه استاد مینوی با مساحت تقریبی 300 متر مربع فضای اداری و 200 متر مربع حیاط.

3ـ ساختمان تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه واقع در جنب پل کریم‌خان با متراژ تقریبی 2000 متر مربع (6 ماهه اول سال)

4ـ ساختمان فرهنگ با حدود مساحت تقریبی (1558) متر واقع در خیابان 64 شرقی

 

ب ـ شرایط مناقصه:

1ـ اعلام چگونگی و نحوه انجام تعهدات به عهده کارفرما بوده و پیمانکار مکلف است کلیه نظرات و برنامه‌های اجرائی کارفرما را به نحو مطلوب و قابل قبول اجراء نماید.

2ـ ایام و ساعات انجام تعهدات موضوع مناقصه به شرح زیر می‌باشد:

الف ـ شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:00 صبح الی 16:00 (4بعداز ظهر)

ب ـ روزهای پنجشنبه ساعت 8:00 صبح الی 12:00 ظهر

ساعات فوق بنا به تشخیص کارفرما قابل تغییر خواهد بود.

ج ـ امور مربوط به نگهبانی از ساختمانها 24 ساعته و بدون تعطیلی خواهد بود.


 

متقاضیان شرکت در مناقصه لازم است جهت دریافت اسناد و مدارک از تاریخ درج آگهی به مدت 8 روز از ساعت 8 صبح الی 15 به سایت پژوهشگاه مراجعه نموده و پس از دریافت مدارک و بازدید از محل مورد نظر پیشنهاد خود را تنظیم و به شرح ذیل به دبیرخانه پژوهشگاه تحویل و رسید دریافت دارند.

1ـ داوطلبان شرکت در مناقصه باید پیشنهاد خود را در پاکت‌های سربسته و لاک و مهر شده (الف، ب و ج) قرارداده و  در موعد مقرر تحویل دبیرخانه پژوهشگاه نمایند.

لازم به ذکر است که در روی پاکتها باید موضوع و نوع مناقصه نام و نشانی پیشنهاد دهنده و تاریخ تسلیم با مهر و امضای مجاز شده و در مهلت مقرر با اخذ رسید و تاریخ وصول به دبیرخانه پژوهشگاه تسلیم گردد پاکتهای فاقد لاک و مهر و پاکتهای تسلیمی بعد از انقضای مهلت تحویل ترتیب اثر داده نمی‌شود.

2ـ اسناد و مدارک مناقصه که از طرف دستگاه مناقصه گزار در اختیار داوطلبان مشارکت در مناقصه قرارداده می‌شود باید بر طبق شرایط مناقصه و اسناد ضمیمه آن و سایر دستورالعملها و مقررات تنظیم و همراه سایر مدارک درخواستی در پاکتهای (الف)، (ب)، و (ج) به دستگاه مناقصه گزار تسلیم گردد، موارد مندرج در شرایط عمومی و خصوصی مناقصه جزو اسناد لاینفک مناقصه می‌باشد.

3ـ پیشنهاد دهنده موظف است تمام اسناد و مدارک مناقصه را بدون تغییر، و یا قراردادن شرط، تکمیل و با مهر و امضاء به دستگاه مناقصه گزار تسلیم نماید.

4ـ پیشنهادهای مناقصه نباید دارای قید و شرط، هیچ نوع ابهام، خدشه، عیب، نقص و قلم خوردگی باشد. در صورت وجود خدشه یا نقص در اسناد و مدارک مناقصه یا ارائه پیشنهاد مشروط و مبهم و یا نداشتن تضمین کافی پیشنهاد مردود و در مناقصه شرکت داده نخواهد شد.

5ـ پیشنهاد دهنده باید پس از بررسی دقیق اسناد و مدارک و با آگاهی کامل و پذیرش تعهد اجرا و مسئولیت و نحوه اجرای عملیات ضمن بازدید کامل از ساختمانهای موضوع مناقصه، مدارک درخواستی را به طور کامل تنظیم و در مهلت مقرر نسبت به تحویل آن اقدام نماید.

6ـ تمام اسناد و مدارک باید ممهور به مهر شرکت با قید (مورد قبول است) باشد

7ـ پژوهشگاه در رد یا قبول پیشنهادهای ارائه شده بدون ذکر دلیل مجاز است.

8ـ هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می‌باشد.

9ـ پیمانکار موظف است هنگام عقد قرارداد جهت تضمین انجام تعهدات معادل 10% مبلغ کل قرارداد را به عنوان تضمین به صورت سپرده نقدی به کارفرما تسلیم نماید. سپرده مذکور در پایان قرارداد به شرط انجام تعهدات به نحو احسن مسترد خواهد شد.

تبصره: شرکت‌هایی که کمتر از سه سال سابقه کار دارند در صورت برنده شدن باید سپرده نقدی به میزان 20% ارائه نمایند.

 

        نام و نام خانوادگی امضاء کننده تعهد آور:

       مهر و امضا مجاز تعهدآور:

                                                    محل مهر شرکت و درج جمله مورد قبول است:


 

توجه: به تشخیص کارفرما و در صورت نیاز، ارائه ریز قیمت (آنالیز بهاء) برای تعیین برنده در جلسه مناقصه الزامی است. لذا همراه داشتن آنالیز قیمت از سوی شرکت‌کنندگان در مناقصه در جلسه بازگشائی پاکت‌ها الزامی می‌باشد.

10ـ صرف شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد، ایجاد حق برای شرکت کننده نمی‌نماید و پژوهشگاه در رد یا قبول هر یک از پیشنهادها با رعایت صرفه و صلاح خود تصمیم خواهد گرفت.

 

مدارک و اسنادی که باید در داخل پاکت «الف» قرارداده شود

الف: ضمانتنامه بانکی به میزان 10% مبلغ کل قرارداد در وجه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

 

 

مدارک و اسنادی که باید داخل پاکت «ب» قرار داده شوند.

1ـ فرم اطلاعات مربوط به سوابق شرکت

2ـ تصویر سوابق حقوقی شرکت شامل اساسنامه، برگ آگهی تأسیس روزنامه رسمی به همراه آخرین تغییرات ثبتی در مورد دارندگان حق امضا مجاز برای اسناد مالی و تعهد آور.

3ـ سوابق مناقصه گر مربوط به قراردادهای منعقده مرتبط با موضوع در سایر ادارات و سازمانهای دولتی و خصوصی

4ـ تصویر صفحه اول شناسنامه دارندگان حق امضا تعهد آور با تصویر کارت ملی

5ـ سایر اسناد و مدارک مناقصه و مواردی که احتمالاً در شرایط عمومی و خصوصی یا آگهی مناقصه عمومی مشخص گردید و مورد نیاز دستگاه مناقصه گزار می‌باشد.

6ـ تصویر گواهی صلاحیت از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مربوط به سال 1394 ـ 1393.

7ـ مستندات موید توانمندی‌های کاری، مالی و مهارتی شرکت

8ـ برگ اعلام عدم شمول قانون منع مداخله کارکنان در معاملات دولتی

9ـ تصویر لیست رتبه‌بندی از وزارت کار که نامه شرکت در آن مشخص شده باشد و ارائه رضایت‌نامه از سوی سازمان قبلی طرف قرارداد

 

مدارک و اسنادی که باید در داخل پاکت «ج» قرارداده شوند

1ـ فرم ریز قیمت (آنالیز بها) برای حقوق یک نفر

2ـ برگ پیشنهاد قیمت

 

نام و نام خانوادگی امضاء کننده تعهد آور:

                                                                 مهر و امضا مجاز تعهدآور:

                                                 محل مهر شرکت و درج جمله مورد قبول است:


 

مشخصات عمومی مناقصه

1ـ پیمانکار ملزم به پرداخت حقوق و مزایای کلیه کارکنان خود طبق تعیین مزد شورای عالی کار، با رعایت طرح طبقه بندی مشاغل بوده و کارفرما هیچگونه تعهدی در این زمینه نخواهد داشت.

تبصره 1ـ پژوهشگاه نظارت کامل بر نحوه پرداخت حقوق کارگران اعم از دستمزد، پاداش، بن کارگری و سایر مزایا را خواهد داشت و پیمانکار متعهد است موارد مذکور را بر طبق قانون وزارت کار پرداخت نماید.

تبصره 2ـ پیمانکار ملزم به اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل می‌باشد.

2ـ پیمانکار موظف است در پایان هر ماه با ارائه اظهار نامه شعبه، دایر بر پرداخت حق بیمه ماه گذشته نسبت به درخواست وجه اقدام نماید که پس از تأیید مدیریت اداری و پشتیبانی و کسر کسورات قانونی، مبلغ ماهانه قرارداد توسط امور مالی به پیمانکار پرداخت می‌شود.

3ـ پیمانکار می‌بایست توان مالی پرداخت حداقل دو ماه حقوق و مزایای کلیه کارکنان موضوع قرارداد را داشته باشد.

4ـ پیمانکار در پیشنهاد خود کلیه هزینه‌ها را در نظر گرفته و از هیچ بابت بعداً حق درخواست اضافه پرداخت نخواهد داشت، پیمانکار تأیید می‌نماید که هنگام تسلیم پیشنهاد مطالعات کافی به عمل آورده و هیچ گونه جهل به قانون از پیمانکار پذیرفته نیست.

5ـ پیمانکار حق استفاده از کارگران زیر 18 سال و اتباع خارجی را ندارد.

6ـ پیمانکار موظف است برای کلیه کارکنان خود قبل از شروع به کاربرگ عدم سوء پیشینه، تأییدیه یا گواهی سلامت جسمی و روحی و پایان خدمت وظیفه یا معافیت در مورد مشمولین از مبادی ذیصلاح ارائه نماید.

7ـ پیمانکار تعهد می‌نماید که در صورت اعلام عدم رضایت کارفرما از هر یک از افراد طرف قرارداد شرکت، ظرف مدت 48 ساعت وی را تعویض و فرد با صلاحیتی را جایگزین نماید.

8ـ پیمانکار متعهد است کلیه عملیات موضوع پیمان را طبق مشخصات و دستورالعملهای ارائه شده توسط پژوهشگاه و با بهترین روشهای اجرایی با ابزار و ماشین‌آلات توسط افراد طرف قرارداد به هزینه خود انجام دهد.

9ـ به منظور ارتقاء کیفیت نگهداری هر چه بهتر مجموعه، پیمانکار لازم است از وجود پرسنل آزموده و مجرب استفاده‌‌نماید.

10ـ پیمانکار موظف است در جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات، آموزش‌های لازم را با هزینه خود به صورت فصلی برای نیروهای خود درمحل پژوهشگاه برگزار نمایند.

11ـ تعطیلات رسمی و کارگری و ایام مرخصی افراد باید طوری تنظیم گردد که هیچگونه لطمه‌ای به انجام صحیح موضوع قرارداد وارد ننماید.

12ـ پیمانکار موظف است یک نسخه از پیمان منعقده با پرسنل خود را برای اداره کار و امور اجتماعی و پژوهشگاه ارسال نماید.

13ـ پیمانکار طرف قرارداد موظف است با هزینه شرکت یک نفر نماینده دارای تجربه کافی در زمینه خدمات و مورد تأیید کارفرما را به عنوان نماینده تام‌الاختیار خود جهت پاسخگویی و ایجاد هماهنگی‌های لازم در انجام خدمات موضوع قرارداد کتباً به کارفرما معرفی نماید حضور دائمی نامبرده در محل اجرای قرارداد الزامی است.

نام و نام خانوادگی امضاء کننده تعهد آور:

                                                                  مهر و امضا مجاز تعهدآور:

                                                 محل مهر شرکت و درج جمله مورد قبول است:

14ـ نماینده پیمانکار حتماً باید در اوقات کار در محل پژوهشگاه حاضر باشد و عملیات اجرایی تحت سرپرستی و نظارت او انجام شود.

15ـ پیمانکار متعهد است در همه شرایط کلیه امور را به تشخیص کارفرما مطابق با نیازهای موردی پژوهشگاه انجام نماید.

16ـ مالیات، حق بیمه و کلیه کسورات قانونی طبق مقررات از هر پرداخت کسر و مسئولیت واریز آن به عهده پیمانکار می‌باشد.

17ـ خروج کلیه اموال از داخل پژوهشگاه به بیرون با هماهنگی کارفرما امکان پذیر است و پیمانکار نمی‌تواند بدون هماهنگی با کارفرما در طول شبانه روز آنها را از پژوهشگاه خارج نماید.

19ـ پیمانکار نمی‌تواند به هیچ‌وجه تمام و یا قسمتی از موضوع قرارداد را به اشخاص حقیقی یا حقوقی دیگر واگذار نماید.

20ـ پیمانکار موظف است با رعایت قوانین کار و دستورالعملهای مربوط 4 دست لباس مناسب و متحدالشکل با نظر پژوهشگاه برای میهمانداران، آبدارچی‌ها و نظافتچی‌های آقا و خانم و نگهبانان ساختمانها به شرح ذیل تهیه و تحویل نماید.

1ـ خانم‌ها مانتو، شلوار، مقنعه و کفش ـ آقایان نگهبان: کاپشن، کت و شلوار، کفش، دستکش و کلاه ـ آقایان مهماندار: کت و شلوار، پیراهن، جلیقه و کفش)

21ـ حجم عملیات مورد قرارداد می‌تواند با موافقت کارفرما تا 25% مبلغ کل قرارداد اضافه و یا کسر گردد.

22ـ کارفرما می‌تواند در صورت عدم رضایت از نحوه اجرای کار با اطلاع قبلی (کتبی یک ماهه) به پیمانکار این قرارداد را یک طرفه فسخ و با پیمانکار تسویه نموده و با یکی از شرکت‌کنندگان واجد شرایط عقد پیمان نماید.

23ـ پیمانکار می‌بایست کلیه موارد ایمنی را رعایت نموده و چنانچه در حین انجام امور کارهای موضوع قرارداد حادثه‌ای رخ دهد که منجر به صدمه، جراحت و یا فوت پرسنل گردد و یا بر اثر فعل و یا ترک فعلی خسارتی به پژوهشگاه، شخص یا اشخاص ثالث وارد آید کارفرما (پژوهشگاه) از این بابت هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت و کلیه مسئولیتهابه عهده پیمانکار  می‌باشد.

24ـ در صورت بروز هرگونه خسارت (جزئی و کلی) به مجموعه پژوهشگاه که بنابر تشخیص دفتر حقوقی پژوهشگاه، پرسنل پیمانکار متخلف محسوب گردد، مسئولیت کلیه خسارات وارده و جبران خسارت به عهده پیمانکار خواهد بود.

25ـ شرکت ملزم به ارائه گواهی و تأییدیه رضایت از عملکرد، از وزارتخانه، سازمان و یا مراکزی که با آنها قرارداد همکاری داشته است می باشد.

26ـ شرکت پیمانکار موظف است در ابتدای عقد قرارداد نسبت به انجام بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان طرف قرارداد خود را انجام و رونوشت آن را به پژوهشگاه تسلیم نماید.

27ـ سپرده برنده اول شرکت در مناقصه که ظرف مدت یک هفته پس از اعلام نتیجه مناقصه حاضر به تسلیم تضمین انجام تعهدات و تنظیم قرارداد یا انجام معامله نباشد، به نفع پژوهشگاه ضبط می‌شود.

28ـ کلیه موارد مندرج در پیوست شماره 3 دستورالعمل نحوه انجام مناقصه و مزایده در معاملات عمده موضوع ماده 35 آئین نامه مالی و معاملاتی (فایل پیوست) جزء شرایط لاینفک این قرارداد می‌باشد.

نام و نام خانوادگی امضاء کننده تعهد آور:   مهر و امضا مجاز تعهدآور:                                                  محل مهر شرکت و درج جمله مورد قبول است:



فرم پیشنهاد قیمت شرکت در مناقصه

ردیف

شرح هزینه ها

آنالیز قیمت سال 93 (ریال)

1

حقوق پایه بر مبنای 5/30 روز

2

حق اولاد

3

حق مسکن

4

عیدی و پاداش

5

ذخیره مرخصی

6

سنوات

7

لباس و کفش کار مناسب

8

ملزومات و مواد مصرفی

9

بن و خواروبار

10

60 ساعت اضافه کاری

11

ایاب و ذهاب

000/900 ریال

12

جمع

13

کسر بیمه سهم کارگر

14

جمع مابه التفاوت ردیفهای 12 و 13

15

مالیت تکلیفی

16

بیمه و قرارداد ضریب

17

سود پیمانکار

18

مجموع مبلغ ماهیانه به ازای یک نفر

19

مجموع مبلغ سالانه برای 104 نفر با احتساب مالیات بر ارزش افزوده

افزایش حقوق و دستمزد کارگران موضوع این مناقصه در آغاز سال 1394 برابر مصوبه شورایعالی کار به مبلغ قرارداد اضافه خواهد گردید. لذا در پیشنهاد قیمت اولیه شرکت های داوطلب این افزایش نباید لحاظ گردد.

نام و نام خانوادگی مدیر عامل شرکت

مهر و امضا



برای دریافت فرم پیشنهاد قیمت شرکت در مناقصه به فایل پیوستی ذیل مراجعه فرمایید.


فایل های ضمیمه

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :