با حکم وزیر علوم صورت گرفت؛

دکتر نجفی به‌عنوان سرپرست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی منصوب شد

۲۶ مهر ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۵ کد : ۲۱۴۱۹ مهم‌ترین اخبار حوزه ریاست
تعداد بازدید:۲۵۱۲
دکتر نجفی به‌عنوان سرپرست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی منصوب شد

با حکم وزیر علوم؛
سرپرست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی منصوب شد


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی؛ دکتر «موسی نجفی» را به عنوان سرپرست «پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی» منصوب کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی وزارت علوم، در این حکم انتصاب آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به‌موجب این حکم به سمت «سرپرست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با پیروی ازآموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و راهبردهای اساسی دولت مردمی، وجلب همکاری استادان، مدیران وکارکنان گرامی (یاوران علمی) آن پژوهشگاه، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری به ویژه «تحول در علوم انسانی» ایفا نمایید. امید است با توکل به خداوند متعال، مأموریت و وظایف آن پژوهشگاه مرجع علوم انسانی و مطالعات فرهنگی را در مسیر تحقق اهداف متعالی اسناد بالادستی نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌ویژه عملیاتی‌سازی راهبردهای طرح شده در «بیانیه‌ی گام دوم انقلاب اسلامی» و «سند دانشگاه اسلامی» در حوزه‌ی علم و فناوری و سبک زندگی اسلامی ایرانی با رویکردی تحول‌گرایانه و مسئله‌محور در راستای تحقق «تمدن نوین اسلامی» به انجام رسانید.

توفیق روزافزون جناب‌عالی را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های «دکتر حسینعلی قبادی» رئیس سابق پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

دکتر نجفی (زاده ۱۳۴۱ در اصفهان) دارای دکترای تخصصی علوم سیاسی (گرایش اندیشه‌ی سیاسی) از پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی است که پیش از این رئیس پژوهشکده‌ی فرهنگ، انقلاب و تمدن اسلامی و رئیس گروه نظریه‌پردازی انقلاب اسلامی و مدیر گروه دوره‌ی دکترای علوم سیاسی در مؤسسه‌ی آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) بوده است.

 

کلید واژه ها: موسی نجفی انتصاب حکم وزیر علوم


نظر شما :