موافقت شورای گسترش آموزش عالی با ارتقای ساختار پژوهشگاه + رونمایی از دستاوردهای پژوهشگاه

۰۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۹ کد : ۲۱۱۵۶ مهم‌ترین اخبار
تعداد بازدید:۱۶۴۴
شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی در جلسه‌ی ششم تیرماه ۱۴۰۰، با ارتقای گروه پژوهشی «مطالعات اسناد فرهنگی آسیا» به «مرکز پژوهشی اسناد فرهنگی آسیا» و همچنین ارتقای گروه پژوهشی «مطالعات قرآنی» به «مرکز پژوهشی مطالعات علوم قرآنی» موافقت کرد.
موافقت شورای گسترش آموزش عالی با ارتقای ساختار پژوهشگاه + رونمایی از دستاوردهای پژوهشگاه

موافقت شورای گسترش آموزش عالی با ارتقای ساختار پژوهشگاه


شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی در جلسه‌ی ششم تیرماه 1400، با ارتقای گروه پژوهشی «مطالعات اسناد فرهنگی آسیا» به «مرکز پژوهشی اسناد فرهنگی آسیا» و همچنین ارتقای گروه پژوهشی «مطالعات قرآنی» به «مرکز پژوهشی مطالعات علوم قرآنی» موافقت کرد.
این امر با توجه به سابقه‌ی فعالیت‌های پژوهشگاه در حوزه‌ی مطالعات فرهنگی آسیا و حضور استادان و پژوهشگران برجسته علوم قرآنی در پژوهشگاه که در سال‌های اخیر دستاوردهای متعددی را در جشنواره‌های داخلی و عرصه‌های بین‌المللی به همراه داشت، به انجام رسید.
با توجه به اهمیت این رخداد، مراسم افتتاح این مراکز و همچنین رونمایی از آخرین دستاوردهای پژوهشگاه، در ساعت 11 صبح روز چهارشنبه 13 مردادماه 1400، با حضور دکتر رحیمی، معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.


علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از لینک زیر در این مراسم حضور پیدا کنند:
https://webinar.ihcs.ac.ir/b/ihc-9hn-jlk-irq

 

کلید واژه ها: شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی مطالعات اسناد فرهنگی آسیا مرکز پژوهشی اسناد فرهنگی آسیا مطالعات قرآنی مرکز پژوهشی مطالعات علوم قرآنی


نظر شما :