حضور پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در نمایشگاه فن بازار

تجلیل از دکتر پورنامداریان به عنوان پژوهشگر برگزیده کشوری در بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری (فن بازار)

۲۶ آذر ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۱ کد : ۱۸۹۵۰ مهم‌ترین اخبار هفته پژوهش ۱۳۹۸
تعداد بازدید:۲۱۳۴

در مراسم افتتاح بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری (فن بازار) از ۱۷ پژوهشگر برگزیده کشوری و ۶ فناور برگزیده با حضور منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور تجلیل شدند. دکتر تقی پورنامداریان از پژوهشگاه علوم انسانی نیز از برگزیدگان کشوری این دوره هستند.

پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی امسال نیز همچون سالیان گذشته در نمایشگاه فن بازار با برگزاری کارگاه، رونمایی از سامانه های جدید و....حضور دارد؛ سه کارگاه با عناوین؛ "جایگاه فناوری در زندگی معاصر بر پایه نظریه‌های علوم انسانی"، "تیپ شناسی شخصیت و عملکرد شغلی" و "شیوه‌های مدیریت مصرف رسانه" در نمایشگاه فن‌بازار برگزار می کند که مدرسان این کارگاه‌ها از اعضای هیأت علمی پژوهشگاه هستند.

آدرس غرفه (فن بازار) پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

«پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی» در بیستمین نمایشگاه «پژوهش، فناوری و فن بازار» که از تاریخ 26 لغایت تا 29 آذر ماه 1398 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، میزبان محققان و علاقه مندان در سالن 27  غرفه 30 خواهد بود.

کلید واژه ها: فن بازار پورنامداریان آدرس غرفه پژوهشگاه علوم انسانی پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :