بازدید دکتر برومند، معاون پژوهشی وزارت علوم از غرفه پژوهشگاه در نمایشگاه فن بازار

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰ کد : ۱۸۹۵۹ مهم‌ترین اخبار هفته پژوهش ۱۳۹۸
تعداد بازدید:۱۷۶۸

صبح روز  پنجشنبه 28 آذر ماه 1398 دکتر مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از غرفه پژوهشگاه در نمایشگاه فن بازار دیدار کرد .

در این دیدار دکتر الهام ابراهیمی ،مدیر نوآوری و کاربردی سازی پژوهشهای علوم انسانی پژوهشگاه ضمن ارائه گزارش تفصیلی از ارتباط پژوهشگاه با جامعه و صنعت در قالب طرح های پژوهشی کاربردی و کارفرمایی و کارگاه های کلینیکال در هفته پژوهش، ارائه خدمات پژوهشگاه در قالب پرتال جامع علوم انسانی و وب سایت پژوهشگاه به مخاطبان حوزه علوم انسانی، از روند افزایشی طرح های کاربردی طی دوسال اخیر خبر داد.

دکتر برومند ضمن بازدید از کتب جدید، طرح های پژوهشی کاربردی و کارفرمایی پژوهشگاه، سامانه «ارزیابی مهارت درک مطلب فارسی به غیرفارسی زبانان» از برگزاری کارگاه های کلینیکال جدید پژوهشگاه که در محل نمایشگاه فن بازار برگزار می شود ، استقبال و بر ضرورت تداوم و ترویج فعالیت هایی از این دست تاکید کرد.

علاوه بر این  پیشنهاد انتشار نسخه آنلاین کتابهای ارزشمند پژوهشگاه در قالب پلتفرمی که شامل تولیدات علمی و دستاوردهای پژوهشی با برند پژوهشگاه باشد و از طریق امکانات تعاملی در دسترس مخاطبان قرار گیرد، از سوی ایشان مطرح شد.

پس از معرفی طرح ها و نرم افزارهای جدید پژوهشگاه در حوزه زبان شناسی،دکتر برومند بر لزوم برقراری ارتباط با سفارتخانه ها جهت بهره مندی از این تولیدات و خدمات تاکید کردند.

کلید واژه ها: مسعود برومند هفته پژوهش فن بازار پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :