نقش رسانه های خبری در افزایش مشارکت مردم در انتخابات / دکتر سید محمد حسینی، دکتر سید ضیاء هاشمی، ۲۷آبان ۹۸

۲۷ آبان ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۰ کد : ۱۸۸۶۴ مطالعات فرهنگی و ارتباطات چند رسانه ای
تعداد بازدید:۱۴۰۲
نقش رسانه های خبری در افزایش مشارکت مردم در انتخابات / دکتر سید محمد حسینی، دکتر سید ضیاء هاشمی، ۲۷آبان ۹۸

لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :