پیام تبریک دکتر قبادی به مناسبت روز کارمند

۰۵ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۶ کد : ۱۸۴۷۰ مهم‌ترین اخبار
تعداد بازدید:۱۵۵۳
کارکنان عزیز پژوهشگاه، روز کارمند بر شما مبارک باشد
پیام تبریک دکتر قبادی به مناسبت روز کارمند


انسجام و کارآمدی هر سازمان در گرو زحمت، نوآوری و تعهد کارکنان آن است و برای سازمان نمی‌توان فخری بالاتر از آن تصور کرد که در آن، کارکنان صاحب دانش، فضیلت و علاقه به انجام اموری مشغول باشند که رفع دردها و مشکلات اجتماعی کشور را هدف قرار داده است.
مفتخرم که در این سال‌ها، با همکاری شما فرهیختگان و دلسوزان، با وجود تنگناها و دشواری‌های کار اجرایی و پژوهشی توانسته‌ایم گامی در جهت کمک به سیاست‌گذاران و مدیران و هموطنان عزیز برداریم و در راه تلاش برای اعتلای نام ایران سربلند از کوششی فروگذار نکنیم.


روز کارمند، که مزین به یاد و خاطره شهیدان مظلوم دولت جمهوری اسلامی، شهید رجایی و شهید باهنر است، فرصتی است برای قدردانی از زحمات و خدمات ارزشمند شما کارمندان عزیز پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی که خالصانه دل در گروی رفع کاستی‌ها و شکوفایی توانمندی‌های سازمانی و ملی دارید و این دغدغه را در فعالیت‌های خود به خوبی نمودار می‌سازید.


اینجانب ضمن تبریک این روز خجسته، آرزو می‌کنم که بتوانیم در کنار یکدیگر، همت خویش را بیش از پیش به ارتقای سطح رفاه، آرامش و امنیت شهروندان ایرانی معطوف داریم و در راه استمرار آرمان‌های انقلاب اسلامی، دغدغه‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری و تثبیت عزت جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم.

 

کلید واژه ها: تبریک روز کارمند دکتر قبادی پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :