گزارش مراسم روز سوم هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر + گزارش تصویری

۲۸ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۳ کد : ۱۷۵۷۹ مهم‌ترین اخبار گزارش نشست‌ها
تعداد بازدید:۲۲۷۶
گزارش مراسم روز سوم هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر + گزارش تصویری

مراسم روز سوم هفته پژوهش در تاریخ 27 آذر 1397 نیز طبق برنامه در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار شد. در ابتدای این مراسم علیرضا ملایی توانی، معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی گزارشی از فعالیت های این معاونت ارائه کرد تا دکتر سمیه توحیدلو نیز برای دقایقی با موضوع؛ «راهکارهای علوم انسانی برای حل مسئله فساد در ایران» سخنانی را ارائه کند. توحیدلو درباره بررسی سطوح فردی و نهادی شکل گیری فساد و بررسی انواع روش های سنجش فساد و توجه به جایگاه علوم انسانی برای ارزیابی گلوگاه های فساد مواردی را مطرح کرد.
در ادامه دکتر احمد پاکتچی، سرپرست پژوهشکده دانشنامه نگاری طی گزارش مبسوطی اقدام به معرفی این پژوهشکده (بنیاد سابق دانشنامه نگاری ایران) پرداخت. همچنین دکتر یحیی فوزی، جانشین رئیس پژوهشگاه در امور طرح اعتلاء و ساماندهی علوم انسانی گزارشی از فعالیت های انجام شده و طرح های مصوب ارائه کرد. دکتر جان الله کریمی مطهر، دبیر شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی نیز گزارشی از فعالیت های این شورا برای حضار ارائه کرد تا نوبت به معرفی پنج طرح پژوهش پایان یافته «طرح جامع اعتلای علوم انسانی معطوف به پیشرفت کشور» برسد و از این طرح ها رونمایی به عمل آید.
همچنین از پژوهشگران برتر اعضای هیات علمی، کارشناسان و دانشجویان برتر در سال پژوهشی جاری، به مناسبت هفته پژوهش تجلیل به عمل آمد که در ادامه اسامی نفرات برتر از نظرتان می گذرد:


پژوهشگران برتر
دکتر آزیتا افراشی
 دکتر فرزانه گشتاسب

پژوهشگران شایسته تقدیر
دکتر نعمت اله فاضلی
دکتر عبدالرحمن حسنی فر

کارشناسان برگزیده
امیر اعتمادی
امیر صادقی
محمدحسین محمدی

دانشجویان برگزیده
مقطع دکتری:
بهمن بنی هاشم
کامیار جولایی
مقطع کارشناسی ارشد
پرهام شجاع

لازم به ذکر است، روز پنج شنبه 29 آذر ماه نیز شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی پژوهشگاه مراسمی را به مناسبت هفته پژوهش برگزار می کند.

 

 

کلید واژه ها: هفته پژوهش پژوهشگران برتر پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :