دکتر قبادی: پژوهشگاه می تواند به نقطه تلاقی علم و جامعه تبدیل شود

۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۰:۵۳ کد : ۱۶۶۱۸ مهم‌ترین اخبار
تعداد بازدید:۱۴۸۸
دکتر قبادی: پژوهشگاه می تواند به نقطه تلاقی علم و جامعه تبدیل شود

جلسه کمیته اجرایی جشنواره پـایـان نـامه های بـرتـر علوم انسانی در زمینه تولید و اشتغال صبح روز چهارشنبه 9 اسفند ماه در سالن اندیشه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر سمیه توحیدلو، دبیر جشنواره، گزارشی از روند فعالیت کمیته ها و برنامه سخنرانی ها ارائه کرد و ضمن تقدیر از تلاش ها و همدلی اعضا، فرایند داوری پایان‌نامه‌ها و جلب حمایت نهادهای مرتبط را تشریح کرد.

در ادامه دکتر قبادی، رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی ضمن تشکر از بسیج نیروها برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره گفت: این جشنواره باید بتواند پژوهشگاه را به عنوان قطب و نقطه تلاقی علم و جامعه معرفی کند و توانمندی های پژوهشگاه بیش از پیش برای مردم عیان شود که در این صورت اهداف برنامه توسعه نیز محقق می شود.

وی ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی دست‌اندرکاران جشنواره، گفت: برگزاری جشنواره ای با این اهمیت می تواند یکی از بهترین مصداق ها باشد تا پژوهشگاه به عنوان یک نهاد علمی و حرفه ای کاربردی تبدیل شود. ضمن اینکه ما باید بتوانیم مشارکت نهادهای علمی و دانشگاهی بیشتری را در این همایش جلب کنیم

لازم به ذکر است جشنواره «پـایـان نـامه های بـرتـر علوم انسانی در زمینه تولید و اشتغال» روز سه شنبه 22 اسفندماه در پژوهشگاه برگزار خواهد شد.

 

کلید واژه ها: دکتر قبادی جشنواره پایان نامه های برتر علوم انسانی علوم انسانی پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :