داوری مرحله دوم مقالات ارسال شده به همایش ملی‌ مبانی نظری هنرهای تجسمی ایران

۱۳ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۸:۵۳ کد : ۹۳۱۶ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۱۵۱۳

انجمن علمی هنرهای تجسمی ایران در راستای اهداف بلند مدت خود، با همیاری هنرمندان، پژوهشگران، صاحب نظران، داوری نهایی مقالات خود را برای همایش ملی "5 اسفند 1393" با عنوان: "مبانی نظری هنرهای تجسمی ایران در سه دهه اخیر با رویکرد جامعه شناسی "در دفتر انجمن دانشگاه هنر الزهرا (س) برگزار نمود. ضمن قدردانی از کلیه عزیزانی که تا کنون در پی فراخوان انجمن علمی هنرهای تجسمی ایران، برای برگزاری دومین همایش بیش از 70 چکیده مقاله توسط نویسندگان و پژوهشگران محترم به دبیرخانه همایش ارسال گردید، پس از داوری اولیه حدود 40 چکیده همسو با اهداف همایش تشخیص داده شد و از نویسندگان آنها درخواست گردید تا اصل مقالات را ارسال فرمایند.

پس از دومین مرحله داوری، از بین مقالات ارسال شده تعداد 25 مقاله مورد تایید نهایی هیئت محترم داوران قرار گرفت. (هشت مقاله برتر از این مجموعه توسط نویسندگان آنها در روز همایش ارائه خواهد شد).

لازم بذکر است چکیده مقالات پذیرفته شده در مرحله اول طی مجلدی در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت و متن کامل مقالات پذیرفته شده در مرحله نهایی نیز در آینده نزدیک (با فرم سی دی) به چاپ خواهد رسید.

همایش فوق با محوریت انجمن علمی هنرهای تجسمی ایران و همکاری " دانشگاه الزهرا (س)، معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه الزهرا (س)،گالری آنلاین و ..." مورخ 5 اسفند 1392، از ساعت 8 الی 15 ، در "پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی"، سالن حکمت برگزار خواهد شد.

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :