روش های تحلیل اجتماعی و فرهنگی رفتار کاربران ایرانی رسانه های اجتماعی/آقایان:امامی،کریمی،اکبری تبار،اسکندری پور/۱۱-۰۹-۹۳

۱۱ آذر ۱۳۹۳ | ۰۳:۳۰ کد : ۸۸۲۷ مطالعات فرهنگی و ارتباطات
تعداد بازدید:۱۶۷۱
روش های تحلیل اجتماعی و فرهنگی رفتار کاربران ایرانی رسانه های اجتماعی/آقایان:امامی،کریمی،اکبری تبار،اسکندری پور/۱۱-۰۹-۹۳


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :