حضور طرح کلان ملی مطالعات امنیت اجتماعی در نمایشگاه هفته ملی پژوهش

۲۶ آذر ۱۳۹۳ | ۱۹:۲۹ کد : ۸۷۹۶ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۱۸۶۱
حضور طرح کلان ملی مطالعات امنیت اجتماعی در نمایشگاه هفته ملی پژوهش

غرفه طرح کلان ملی مطالعات امنیت اجتماعی (مبانی، الگوها و راهبردها در جمهوری اسلامی ایران) در پانزدهمین نمایشگاه هفته ملی پژوهش و فنّاوری از 23 تا 26 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

در این نمایشگاه  که بخشی از دستاوردهای علمی و فنّاورانه طرح های کلان ملی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت، طرح هایی ارائه شد که بخشی از فرآیند مطالعاتی و طراحی آن‌ها طی شده است. طرح کلان ملی مطالعات امنیت اجتماعی (مبانی، الگوها و راهبردها در جمهوری اسلامی ایران) نیز یکی از یکی از 47 پروژه الویت‌دار ملی به پیشنهاد و اجرای گروه پژوهشی جامعه و امنیت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، در شورای عالی تحقیقات وزارت علوم (عتف) است که در این نمایشگاه حضور داشت.

در اولین روز از این نمایشگاه (یکشنبه 23 آذر) دکتر وحید احمدی، معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دبیرکل شورای عالی عتف، طی یک بازدید از نزدیک در جریان آخرین دستاوردهای علمی و فنّاورانه طرح های کلان ملی پژوهش و فنّاوری قرار گرفت و از غرفه طرح کلان ملی مطالعات امنیت اجتماعی بازدید و با توضیحات جناب آقای محمد علی مینایی مدیر طرح کلان از نزدیک در جریان آخرین وضعیت و پیشرفت طرح قرار گرفت.



       

فایل های ضمیمه

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :