برگزاری هفته پژوهش در پژوهشگاه

۲۵ آذر ۱۳۹۳ | ۲۰:۲۵ کد : ۸۷۹۱ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۲۱۰۴
برگزاری هفته پژوهش در پژوهشگاه

نخستین و دومین روز هفته پژوهش با حضور استادان و پژوهشگران پیشکسوت و اعضای هیئت علمی در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار شد.

در آغاز این مراسم، دکتر صادق آیینه وند رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی این هفته را تبریک گفت و درباره پژوهش و پژوهش گری سخنرانی کرد.

در ادامه دکتر حسینعلی قبادی معاون پژوهشی پژوهشگاه از جایگاه پژوهش در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی سخن راند.

دکتر سریع القلم استاد دانشگاه شهید بهشتی دیگر سخنران این نشست بود که سخنرانی ای با عنوان نظریه ای برای توسعه ایران ارائه کرد.

در ادامه از استادان و کارمندان بازنشسته پژوهشگاه با ارائه لوح، قدردانی شد و سپس از کتاب فرهنگ تاریخی زبان فارسی و 4 جلد کتاب دیجیتالی فرهنگ خاورشناسان رونمایی شد.

در پایان روز نخست دکتر توکل مشاور معاون پژوهشی وزارت علوم سخنرانی ای با عنوان علوم انسانی و توسعه ملی ارائه کرد که مورد استقبال قرار گرفت.






















 











 روز دوم هفته پژوهش با رونمایی از اطلس داده های فرهنگی- اجتماعی و ارائه گزارش از سوی دکتر اشرف بروجردی معاون فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه و سخنرانی دکتر گراوند در این زمینه آغاز شد.

در ادامه دکتر نیک گهر استاد جامعه شناسی سخنرانی ای با عنوان ارائه تجربه زیسته بیان کرد. قدردانی از استادان و پژوهشگران و کارمندان بازنشسته پژوهشگاه و معرفی کتابهای برگزیده دیگر برنامه روز دوم بود.

در پایان روز دوم هفته پژوهش، دکتر حسین حسینی رئیس شورای بررسی متون گزارشی درباره شورا بیان کرد.





























































فایل های ضمیمه

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :