مهلت ثبت نام کارگاه داستان نویسی در برنامه فلسفه برای کودکان و نوجوانان تمدید شد

۰۶ آبان ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۲ کد : ۸۴۳۰ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۲۳۶۰
مهلت ثبت نام کارگاه داستان نویسی در برنامه فلسفه برای کودکان و نوجوانان تمدید شد

کارگاه «داستان نویسی در برنامه فلسفه برای کودکان و نوجوانان» از سوی گروه فلسفه برای کودکان و نوجوانان (فبک) پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در روزهای  25 و 26 آبانماه 1393 و روزهای 6 آذر ماه و 4 دیماه از ساعت 8 الی 17 برگزار خواهد شد. مدرسان این کارگاه آقای دکتر سعید ناجی، خانم دکتر لیلا مجید حبیبی، خانم دکتر مهرنوش هدایتی، خانم  دکتر مریم شریف نسب و خواهند بود.

برنامه فلسفه برای کودکان و نوجوانان چند سالی است که در کشور مان مورد توجه واقع شده و از نظر پژوهشی و مطالعاتی به طور قابل قبولی پیشرفت داشته است. از طرفی ویژگی آموزش این برنامه بر اساس متون داستانی می باشد که البته ساختار و محتوای آن کاملاً متفاوت از داستان های رایج است و از طرف دیگر، اغلب داستان هایی که در حال حاضر موجود است و در کلاس ها و حلقه های کندوکاو مورد استفاده قرار می گیرد، ترجمه داستان هایی است که متخصصان این برنامه در کشورهای دیگر، دست به تألیف آن زده اند. با توجه به تفاوت فرهنگ ها و جهان بینی که در بین کشورها وجود دارد، اینطور به نظر می رسد که ترجمه این داستان ها و حتی اقتباس از آنها چندان پاسخگوی نیاز ما نیست و لزوم تولید داستان هایی که هماهنگ ودر راستای ویژگی های فرهنگی و اجتماعی ما باشد، احساس می شود. لذا گروه فلسفه برای کودکان، با توجه به این نیاز و همچنین بنا بر پیشنهاد علاقمندان به برگزاری این دوره تخصصی، طرح این کارگاه را تدوین نمود.

هزینه ثبت نام این کارگاه برای عموم 1800000ریال  (برای کل دوره) تعیین شده است که  دانشجویان، معلمان و اعضای پژوهشگاه با ارائه کارت معتبر معادل 1600000 ریال پرداخت خواهند کرد.

 (کلیه مبالغ شامل هزینه پذیرایی و ناهار نیز می باشد)

مهلت ثبت نام تا تاریخ 16  آبانماه 1393 تعیین شده است. این تاریخ تا 24 آبانماه تمدید شده است لذا علاقه مندان می توانند تا 24 آبانماه جهت ثبت نام در این کارگاه اقدام نمایند.

نحوه ثبت نام:

متقاضیان می‌بایست با مراجعه به سایت پژوهشگاهwww.ihcs.ac.ir  فرم ثبت نام کارگاه‌ها را دریافت و پس از  تکمیل،  به همراه  کپی کارت ملی و فیش واریزی (شماره حساب 5109789213 بانک ملت (شعبه سرچشمه کد64394)  به نام درآمدهای اختصاصی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی)  به صورت حضوری به دفتر آموزش‌های آزاد تخصصی مدیریت تحصیلات تکمیلی واقع در پل کریم خان، مابین خیابان شهید قرنی و خیابان ایرانشهر، پلاک 178، طبقه چهارم، اتاق 7 تحویل یا اسکن مدارک خود را به آدرس ایمیل workshop.ihcs@gmail.com  ارسال نمایند.

لازم به ذکر است :

  • در صورت ارسال مدارک به صورت الکترونیکی، ارائه اصل فیش در روز کارگاه الزامی است.
  • ارائه کپی کارت دانشجویی جهت استفاده از تخفیف برای دانشجویان محترم الزامی است.
  • ارائه کپی حکم استخدامی برای معلمان جهت استفاده از تخفیف برای دانشجویان محترم الزامی است.
  • تنها به شرکت کنندگانی که  در آزمون تئوری و عملی  پذیرفته شده باشند گواهی معتبر شرکت در کارگاه آموزشی ارائه خواهد شد.
  • متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 88490213 یا با ایمیل workshop.ihcs@gmail.com  تماس حاصل فرمایند.
  • محل برگزاری کارگاه در بزرگراه کردستان، نبش خیابان 64 غربی، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، سالن حکمت خواهد بود.

فایل های ضمیمه

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :