باجه بانک ملت در پژوهشگاه افتتاح شد

۰۹ مهر ۱۳۹۳ | ۱۳:۲۶ کد : ۸۲۲۵ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۲۳۳۰
باجه بانک ملت در پژوهشگاه افتتاح شد

باجه بانک ملت، 8 مهرماه با حضور دکتر صادق آیینه‌وند، رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، دکتر سیدمهدی موسوی، معاون مالی، اداری و مدیریت منابع، دکتر اشرف بروجردی، معاون فرهنگی و اجتماعی و حسین صالحی، مدیر امور مالی و نمایندگان بانک ملت، در پژوهشگاه افتتاح  شد.

دکتر سیدمهدی موسوی، معاون مالی، اداری و مدیریت منابع، در مراسم راه‌اندازی شعبهٔ بانک ملت در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی گفت: برای رفاه حال اعضای هیئت علمی و کارمندان پژوهشگاه تصمیم گرفته شد تا شعبهٔ بانک ملت، در این پژوهشگاه، فعالیت خود را آغاز کند که امیدواریم و انتظار داریم فعالیت خوبی در اینجا داشته باشد و تسهیلاتی در اختیار اعضای پژوهشگاه قرار بدهد و تنها به حرف بسنده نکند.

وی افزود: امیدواریم که تعامل سازنده‌ای بین بانک ملت و اعضای فرهیختهٔ پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برقرار شود و تسهیلاتی چون وام و چیزهایی از این دست در اختیار اعضا قرار بگیرد.

نمایندهٔ بانک ملت در این نشست نیز با ابراز خوشحالی از اینکه شعبهٔ بانک ملت در مکانی علمی و فرهنگی راه‌اندازی شده است گفت: هر چقدر با این مجموعهٔ علمی همکاری داشته باشیم نقاط ضعفمان را بهتر می‌شناسیم و امیدواریم که تعاملات بسیار خوبی با پژوهشگاه داشته باشیم.

وی افزود: لیزینگ خودرو، تامین احتیاجات، بیمهٔ کار و زندگی و بیمه‌های تکمیلی، بسته‌های اعتباری، وام‌های ضروری، شماری از تسهیلاتی است که امیدواریم در اختیار اعضای پژوهشگاه قرار دهیم.

















































فایل های ضمیمه

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :