حلقه کندوکاو فلسفی با کودکان به مناسبت روز جهانی کودک

۰۸ مهر ۱۳۹۳ | ۱۱:۴۳ کد : ۸۲۲۱ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۲۰۱۳
حلقه کندوکاو فلسفی با کودکان به مناسبت روز جهانی کودک

گروه فبک پژوهشکده حکمت معاصر پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به مناسبت «روز جهانی کودک» کارگاه مهارت‌های تسهیل گری در حلقهٔ کندوکاو فلسفی با کودکان با اجرای ایزابل میلون (مدیر و از بنیانگذاران (Institute of Philosophical Practices (IPP ) از فرانسه) برگزار می کند؛

 تاریخ برگزاری کارگاه: دوشنبه 14 مهرماه 93- ساعت 14:30 - 18

علاقه مندان جهت حضور در این کارگاه می توانند هزینه ثبت نام در این کارگاه 300/000 هزار ریال (سی هزار تومان) حساب بانک ملت 5109789213 شعبه سرچشمه به نام درآمدهای اختصاصی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می باشد. لطفاً پس از واریز وجه، تصویر فیش واریزی را با ذکر کامل نام، نام خانوادگی و شمارهٔ تماس به آدرس fabak.93@gmail.com ارسال فرمایید و اصل فیش واریزی را در روز کارگاه به مسؤول کارگاه تحویل دهید. در صورت هرگونه پرسش، از طریق همین ایمیل اقدام نمایید و از تماس تلفنی با شماره‌های پیشین گروه فبک خودداری فرمایید.

همچنین نشست تخصصی  برنامهٔ فلسفه برای کودکان  با حضور جین‌وان پارک (استاد دانشگاه ملی گیون‌سانگ از کره جنوبی)  مورخ سه شنبه 15 مهرماه 1393 از ساعت 14:30 الی 17 در محل پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، سالن اندیشه برگزار می شود.

(شرکت در نشست تخصصی برای عموم آزاد و رایگان است.)

*در این کارگاه ابتدا حلقه کندوکاو با کودکان توسط خانم میلون اجرا شده و سپس با مربیان در ارتباط با شیوه های تسهیلگری بحث خواهد شد.


فایل های ضمیمه

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :