دین و نظریه های تاثیر رسانه؛ کنکاشی در متون موثق اسلامی و نظریه های رسانه ای/ دکتر امیر عبدالرضا سپنجی /۴-۱۲-۹۲/تصویری

۰۴ اسفند ۱۳۹۲ | ۰۳:۳۰ کد : ۷۳۳۲ مطالعات فرهنگی و ارتباطات امیر عبدالرضا سپنجی
تعداد بازدید:۲۲۲۵
دین و نظریه های تاثیر رسانه؛ کنکاشی در متون موثق اسلامی و نظریه های رسانه ای/ دکتر امیر عبدالرضا سپنجی /۴-۱۲-۹۲/تصویری


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :