آیا در رسانه جهانی پایبندی به اصول اخلاقی مشترک میان فرهنگی مختلف ممکن است؟/دکتر مریم صانع پور/۱۹-۰۹-۹۲/تصویری

۱۹ آذر ۱۳۹۲ | ۰۳:۳۰ کد : ۷۰۳۲ پژوهشکده فلسفه
تعداد بازدید:۱۳۷۵
آیا در رسانه جهانی پایبندی به اصول اخلاقی مشترک میان فرهنگی مختلف ممکن است؟/دکتر مریم صانع پور/۱۹-۰۹-۹۲/تصویری


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :