تمدید مهلت ثبت نام کارگاه آموزش زبان روسی

۲۸ آبان ۱۳۹۲ | ۱۹:۴۳ کد : ۶۸۸۸ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۱۶۱۸
تمدید مهلت ثبت نام کارگاه آموزش زبان روسی

مهلت ثبت نام دوره جدید کارگاه های آموزشی مکالمه و فرهنگ زبان روسی که با هدف آشنایی قشر فرهیخته با دیگر زبان های پرکاربرد دنیا ،در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می‌شود، تا چهارشنبه ششم آذر ماه تمدید شد.

این کارگاه های آموزشی با تدریس خانم دکتر تاتیانا ووروپایوا متخصص زبان و ادبیات روسی، برگزار می شود .

وی که از پنج سال گذشته در ایران زندگی می کند، علاوه بر فعالیت تخصصی در حوزه ترجمه متون روسی به فارسی و فارسی به روسی، متخصص مغز و اعصاب از دانشگاه نواسیبیرسک روسیه نیز هست .

پیش از پژوهشگاه علوم انسانی چندین دوره آموزش زبان روسی برگزار کرده بود. دوره جدید روزهای یک شنبه و پنج شنبه از ساعت 14 تا 16 برگزار می شود.هزینه شرکت در هر یک از این کارگاه ها 200 هزار تومان است که دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی 50 هزار تومان تخفیف می گیرند. علاقه مندان باید این مبلغ را به حساب سیبا 0107428525007 نزد بانک ملی به نام درآمدهای اختصاصی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی واریز کنند .

برگزاری کارگاه آموزشی زبان هایی غیر از انگلیسی از سوی پژوهشگاه در حالی است که اکنون بیشترین تمرکز فضای دانشگاهی و حتی ترجیح خانواده ها بر آموزش زبان انگلیسی به فرزندان شان است،اما بسیاری از منابع علمی دست اول، به زبان‌های دیگر از قبیل روسی هستند.همزمان با تسلط پژوهشگران به زبان روسی یا هر زبان دیگری زمینه انتقال مستقیم داده ها به افرادی که با ان زبان ها صحبت می کنند نیز فراهم می‌شود .

مکان تشکیل کلاس ها  پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی (بزرگراه کردستان، نبش ایرانشناسی) است .

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 88317194  و 09361595025 تماس بگیرند.به تمامی شرکت کنندگان گواهی معتبر شرکت در کارگاه آموزشی اعطا خواهد شد

 

فایل های ضمیمه

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :