درس‌گفتار؛ تبیین، تحلیل و نقد نظریه‌های اخلاقی «فایده‌گرا» در فلسفه اخلاق

۰۶ مهر ۱۳۹۲ | ۱۶:۳۴ کد : ۶۷۳۳ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۲۲۸۹
درس‌گفتار؛ تبیین، تحلیل و نقد نظریه‌های اخلاقی «فایده‌گرا» در فلسفه اخلاق
سلسله درس گفتار هایی با موضوع « تبیین، تحلیل و نقد نظریه‌های اخلاقی فایده‌گرا در فلسفه اخلاق» با حضور دکتر شیرزاد پیک‌حرفه در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.

این درس گفتار ها از  20 مهر 1392 تا 21 دی ماه در 8 جلسه  (یک هفته در میان)  از ساعت 17:30 تا 19 برگزار خواهد شد.

آخرین مهلت ثبت نام 19 مهرماه  و هزینه ثبت نام: 1.000.000 ریال اعلام شده است.دانشجویان با ارائه کارت معتبر 25% تخفیف می گیرند. تمامی شرکت کنندگان گواهی معتبر شرکت در درس‌گفتار دریافت می کنند.

مبلغ شهریه باید به حساب بانک ملی (سیبا) به شماره 0107428525007 به نام درآمدهای اختصاصی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی واریز شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره  88317194  تماس بگیرید.

آشنایی با شیرزاد پیک حرفه
شیرزاد پیک حرفه در ۳ اسفند ۱۳۵۸ خورشیدی در رشت به دنیا آمد. او در ۱۳۸۱ مقطع کارشناسی خود را در رشتهٔ زبان انگلیسی از دانشگاه شیراز به اتمام رساند، در ۱۳۸۳ کارشناسی ارشد خود را در رشتهٔ فلسفه از دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین دریافت کرد و در همان سال در مقطع دکتری تخصصی رشتهٔ فلسفهٔ دانشگاه علامه طباطبایی تهران پذیرفته شد. وی هم اکنون دارای درجه استادیاری است و در دانشگاه های مختلف ایران به تدریس فلسفه مشغول است. به علاوه، او، از ۱۳۸۳ تاکنون، به عنوان پژوهشگر، مترجم متون تخصصی و مترجم هم زمان همایش های بین المللی، با مؤسسات و پژوهشگاه های فلسفی داخل کشور، مانند بنیاد حکمت اسلامی صدرا، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و مؤسسهٔ پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، همکاری داشته است. در سال ۲۰۱۰، که کنگرهٔ بین المللی روز جهانی فلسفه در ایران برگزار شد، ریاست پنل اخلاق کنگره برعهدهٔ او بود.
وی در همان سال به عضویت هیئت تحریریهٔ مجلهٔ فلسفی Philosophy Study آمریکا در آمد و در اواخر ۲۰۱۱ نیز عضو ارشد پژوهشگاه توسعهٔ اقتصاد بین المللی (IEDRC) شد. مقر اصلی این پژوهشگاه در هنگ کنگ و هدف اصلی آن انجام پژوهش های میان رشته ای به ویژه در فن آوری، اقتصاد و اخلاق است. حوزه های تخصصی و مورد علاقه دکتر پیک حرفه در آموزش و پژوهش و نیز سخنرانی ها و مقالات او، به سه زبان فارسی، انگلیسی و روسی در همایش ها و مجلات علمی ـ پژوهشیی فلسفیی داخل و خارج کشور، عبارت اند از فلسفهٔ اخلاق (به ویژه اخلاق هنجاری و اخلاق کاربردی)، مطالعات تطبیقی بین آموزه های ایران باستان و فلسفه و فیلسوفان غربی و مطالعات تطبیقی بین اخلاق و فقه اسلامی و فلسفه و فیلسوفان غربی.



فایل های ضمیمه

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :