سخنرانی؛ داستان های برنامه فلسفه برای کودکان و نوجوانان

۰۶ شهریور ۱۳۹۲ | ۱۴:۱۶ کد : ۶۶۴۸ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۱۸۵۹
سخنرانی؛ داستان های برنامه فلسفه برای کودکان و نوجوانان
« داستان های برنامه فلسفه برای کودکان و نوجوانان ( فرم و محتوا) » عنوان سخنرانی  جدید گروه فلسفه برای کودکان و نوجوانان (فبک ) است که با با حضور  دکتر سعید ناجی  دهم  شهریور برگزار می شود.

شکل و محتوای داستان های برنامه فلسفه برای کودکان و نوجوانان تفاوت های عمده ای با داستان های دیگر دارند.این داستان ها با اهداف ایجاد انگیزه در کندوکاو و تحقیق و پرسشگری نوشته می شوند نه به منظور انتقال یا تلقین برخی حقایق یا ارزش های اجتماعی موجود.بنابراین شکل این داستان ها با ید به نحوی باشد که اولا مخاطب پسند باشند و دوم اینکه مباحثه ای را در زمینه های خاص بین کودکان و نوجوانان ایجاد کنند.محتوای این داستان ها می تواند از مضامین اجتماعی، فلسفی و اخلاقی یا به عبارت کلی تر مسائل کلی مبتلا به کودکان و نوجوانان باشد که در تصمیم گیری ها، داوری ها و فرآیند کند وکاو یاریشان کند؛موضوعی که در این سخنرانی مورد توجه قرار می گیرد.

حضور در کلیه نشست ها و سخنرانی هایی که در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برای عموم علاقه مندان آزاد و رایگان است.

علاقه مندان می توانند 10 شهریور از ساعت 10 تا 12 به نشانی بزرگراه کردستان، خیابان 64 غربی(ایرانشناسی)- پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی - سالن حکمت مراجعه کنند. شماره تلفن 88046891-3  ( داخلی 264 )و پست الکترونیک  fabak_g@yahoo.com   برای اعلام جزئیات بیشتر درباره این سخنرانی اعلام شده است.

 

.

فایل های ضمیمه

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :