فراخوان دومین همایش بین‌المللی فلسفه دین

۲۹ تیر ۱۳۹۲ | ۱۷:۳۳ کد : ۶۵۷۸ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۲۷۵۹
فراخوان دومین همایش بین‌المللی فلسفه دین

دومین همایش بین‌المللی فلسفه دین بمنظور فراهم ساختن زمینه گفتگو و پژوهش‌های بنیادین از سوی انجمن علمی فلسفه دین ایران در 23 و 24 دی ماه سال 1392 (13 و 14 ژانویه 2014- 11 و 12 ربیع الأول 1435 ) در ایران برگزار می شود .

انجمن علمی فلسفه دین ایران که با هدف پیشبرد تفکرات فلسفی در حوزه دین و تقویت پژوهشهای علمی، دومین همایش بین‌المللی فلسفه دین را در ایران برگزار می کند، از همه اندیشمندان، محققان و دانشجویان برای شرکت در این همایش دعوت کرده است .

الهیات تطبیقی،علم و دین / علم دینی،تنوع ادیان و فلسفه دین و حکمت اسلامی محورهای این همایش هستند .

مهلت ارسال چکیده مقالات 20 مهر 1392 (15 اکتبر 2013)،زمان اعلام پذیرش اولیه علمی حداکثر یک ماه پس از دریافت چکیده مقاله،مهلت ارسال اصل مقالات 25 آذر 1392 (15 دسامبر 2013) و مهلت ثبت نام 25 آذر 1392 (15 دسامبر 2013) اعلام شده است .

پذیرش نهایی نیز  پس از ثبت نام انجام خواهد شد .

برای تماس با انجمن و عضویت به  اینجا و برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا بروید .

در سایت همایش و در توضیح دلیل برگزاری آن آمده است:«هدف اساسی انجمن علمی فلسفه دین ایران، گسترش علمی مباحثات و تحقیقات در حوزه فلسفه دین میان اساتید و پژوهشگران کشورهای مختلف در این زمینه است. حوزه دین، دغدغه اصلی جوامع و انسانها در نگاه به آینده است. با توجه به محوریت دین و معنویت در دنیای آتی، انجام نشست‌ها و تحقیقات فلسفی در دین، مهمترین رویکرد همگرایی محسوب می‌شود. فلسفه، فرهنگ، سیاست و اجتماع در سده حاضر تحت تأثیر دین بوده و تأملات در حوزه دین، بیشترین و نیرومندترین تأثیرات را بر جوامع، فرهنگها و انسانها خواهد داشت

 

فایل های ضمیمه

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :