دهمین جلسه شورای دبیران شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی برگزارشد

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ | ۱۹:۲۳ کد : ۶۴۱۰ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۱۸۹۳

دهمین جلسه شورای دبیران شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی با حضور معاون راهبردی و مسوول اجرایی دبیرخانه و دبیران گروههای 12 گانه شورای بررسی متون در تاریخ 21/2/92 در محل پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار گردید.

در ابتدای جلسه جناب  آقای عزیز نجف پور ضمن ارایه گزارشی از مصوبات جلسات قبل شورای دبیران، بدین نکته اشاره کرد که باید سریعاً برنامه سال 91 نهایی شود و برنامه سال 92 در دستور کار گروهها قرار گیرد.

وی ضمن قدردانی از زحمات دبیران در سال 91 که علی رغم محدودیت های شدید مالی شورا انجام پذیرفت، از ایشان خواست گزارشی از اقدامات خود جهت اجرای مصوبات جلسه قبل و همچنین وضعیت برنامه سال 91 ارایه  دهند.

در ادامه جلسه، دبیران گروهها ضمن اشاره به مشکلات دبیرخانه و گروهها و ارائه پیشنهاداتی برای مرتفع نمودن آنها، به ارایه گزارش اقدامات خود پرداختند.

طبق گزارش دبیران بالغ بر 80% برنامه گروههای 12 گانه شورا نهایی شده و 20% باقیمانده هم حداکثر در یک ماه آینده نهایی خواهد گردید.

لازم به ذکر است که در برنامه سال 91 بالغ بر 480 کتاب در سطح ملی و 120 کتاب در سطح جهانی و همچنین کتب منبع گروههای معارف اسلامی دانشگاهها در دستور کار گروههای تخصصی شورای بررسی متون بوده است.

در خاتمه نجف پور ضمن تشکر از اقدامات انجام پذیرفته، ابراز امیدواری کرد که بنا به وعده های ریاست جمهوری در جلسه اردیبهشت ماه 91 با اعضای شورا ، در سال 92 شاهد کاهش مشکلات مالی و اداری شورا باشیم .

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :