کارگاه آموزشی؛ شعر غنایی و جایگاه آن در انواع شعر

۲۱ فروردین ۱۳۹۲ | ۱۵:۰۵ کد : ۶۲۸۶ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۲۶۵۷
کارگاه آموزشی؛  شعر غنایی و جایگاه آن در انواع شعر

کارگاه آموزشی شعر غنایی و جایگاه آن در انواع شعر با تدریس دکتر تقی پورنامداریان در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.این کارگاه از 7 اردیبهشت تا 18 خرداددر 7جلسه (روزهای شنبه از ساعت 14 تا 16) برگزار خواهد شد .

4 اردیبهشت آخرین فرصت ثبت نام اعلام شده است .

هزینه ثبت نام هم 600.000 ریال است که باید به  حساب بانک ملی (سیبا) به شماره 0107428525007 به نام درآمدهای اختصاصی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی واریز شود.به دانشجویان با ارائه کارت معتبر از 25% تخفیف تعلق می گیرد. به تمامی شرکت کنندگان گواهی معتبر شرکت در کارگاه آموزشی ارائه خواهد شد .

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88317194  تماس بگیرید.مکان برگزاری کلاس ها سالن حکمت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به نشانی بزرگراه کردستان، نبش خیابان 64 غربی است .

دکتر پورنامداریان از شناخته شده ترین چهره های حوزه زبان و ادبیات فارسی است که علاوه بر تدریس در دانشگاه های کره جنوبی،در اکثر دانشگاه های کشور مانند تهران،تربیت معلم،شهید بهشتی و تربیت مدرس نیز به تدریس پرداخته است.کتاب «رمز و داستان های رمزی در ادب فارسی» نوشته وی در دوره چهارم کتاب سال جمهوری اسلامی ایران،از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان کتاب سال انتخاب شد .

پژوهشگاه علوم انسانی پیش از این نیز دو دوره درس گفتارهای  استاد پورنامداریان را با موضوع ادبیات و نقد ادبی و  ادبیات رمزی ؛ تفسیر عقل سرخ سهروردی برگزار کرده بود .

 

 

 

فایل های ضمیمه

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :