رتبه برتر روابط عمومی پژوهشگاه در چهارمین جشنواره وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

۲۳ اسفند ۱۳۹۱ | ۰۳:۳۰ کد : ۶۲۵۲ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۲۵۶۲
رتبه برتر روابط عمومی پژوهشگاه در چهارمین جشنواره وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

چهارمین جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاهها، مراکز پژوهشی و سازمان های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سه شنبه 22 اسفند در محل دانشگاه پیام نور برگزار شد که در این مراسم روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برای دومین سال پیاپی، و این بار در رشته ایده های نو، حایز رتبه برتر گردید و مورد تقدیر قرار گرفت.

در این مراسم کامران دانشجو، وزیر علوم تحقیقات و فناوری و دکتر غلامحسین العام، معاون منابع انسانی رییس جمهور، سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت نیز حضور داشتند و در سخنانی بر ارتقا جایگاه روابط عمومی ها در دولت و آموزش عالی تاکید ورزیدند. در این مراسم کامران دانشجو از ابلاغ آیین نامه ارتقای جایگاه روابط عمومی در ساختار مجموعه دانشگاهی و سازمان خبر داد و گفت: بر این اساس روابط عمومی‌ها با این تغییر، زیر نظر مستقیم رییس دانشگاه و به عنوان مشاور رییس دانشگاه قرار می‌گیرند و این موضوع پس از امضای نهایی طی امروز و فردا ابلاغ می‌شود . دانشجو طی توصیه‌ای به روابط عمومی‌ها، گفت: واقعیت‌ها را منعکس‌ کنید و وعده‌های بی‌جهت نیز ندهید و دروغ نیز نگویید و بی‌جهت از عملی که اشتباه است، دفاع نکنید و اگر اشتباهی صورت گرفته است، عذرخواهی کنید .

غلامحسین الهام نیز ضمن تقدیر از روابط عمومی های برتر دانشگاه ها گفت: «روابط عمومی مثل خانواده است و برای اعضای خانواده نمی توان پست خواهری، مادری، پدری یا برادری تعیین کرد. این مجموعه برای دفاع و انسجام از صیانت خانواده در یک مجموعه عاطفی با یکدیگر زندگی می کنند و باید با قلب و دلشان برای مجموعه خود کار کنند نه بواسطه پست های اداری شان»

 الهام افزود: « در برخی موارد می شنوم که روابط عمومی ها در حد ارائه خدمات عمومی و تشریفاتی به مدیران بسنده می کنند در حالیکه این مورد کافی نیست.» سخنگوی دولت روابط عمومی دانشگاه ها را قلب روابط عمومی دستگاهها در دولت خواند و از مدیران روابط عمومی خواست که کارکردها و عملکردها را بصورتی واقعی و اثرگزار به مردم و رسانه ها منعکس کنند.

گفتنی است سال پیش نیز روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به عنوان روابط عمومی برتر در زمینه اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه ها برگزیده شده بود.


 

فایل های ضمیمه

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :