یادگیری خود گردان؛ سخنرانی دکتر ملیحه راجی

۰۹ اسفند ۱۳۹۱ | ۱۷:۰۷ کد : ۶۲۰۷ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۲۱۳۹

 

 

"یادگیری خودگردان" عنوان سخنرانی دکتر ملیحه راجی است که به همت گروه فلسفه برای کودکان و نوجوانان (فبک) پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی دوشنبه 14 اسفند برگزار می شود.

یادگیری خودگردان یکی از شیوه‌های یادگیری است که منشا و خاستگاه آن در آموزش  غیر رسمی و بزرگسالان است . اما در عرصه آموزش رسمی و عمومی نیز کاربرد خاص خود را  دارد . در این شیوه یادگیری ، یادگیرنده ابتکارعمل و مسئولیت آنچه را که در آموزش او رخ می دهد بر عهده می گیرد . امتیازات این نوع یادگیری آگاهی هر چه بیشتر دانش آموز یا فراگیر از مسئولیت خود در یادگیری است ، یادگیران خودگردان کارآمدتر ، اجتماعی تر و قادر به پرورش قواعد خودرهبری هستند . یادگیران خودگردان مطمئن ،مستقل ، با انگیزه و دارای پشتکار می باشند و سه مولفه مهم این یادگیری عبارتند از : خودگردانی ، خودبازبینی و انگیزش.

حضور در این سخنرانی که 14 اسفند  ساعت 10 الی 12 برگزار می شود برای عموم علاقه مندان آزاد است. حضور کلیه معلمان و مربیان و علاقمندان به فلسفه ، روانشناسی و تعلیم و تربیت موجب غنای هر چه بیشتر این برنامه خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن 88046891-3  ( داخلی 264 )و یا پست الکترونیک  fabak_g@yahoo.com   تماس بگیرید.

 

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :