آموزش مکالمه و فرهنگ زبان روسی در پژوهشگاه

۱۹ دی ۱۳۹۱ | ۱۸:۱۰ کد : ۵۸۷۳ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۳۹۵۴
آموزش مکالمه و فرهنگ زبان روسی در پژوهشگاه

کارگاه آموزشی مکالمه و فرهنگ زبان روسی در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.خانم تاتیانا ووروپایوا (میری) متخصص زبان و ادبیات روسی،مدرس این دوره خواهد بود.او که از 5 سال گذشته در ایران زندگی می کند،علاوه بر فعالیت تخصصی در حوزه ترجمه متون روسی به فارسی و فارسی به روسی،متخصص مغز و اعصاب از دانشگاه نواسیبیرسک روسیه نیز هست.

این دوره آموزشی در 15 جلسه سه ساعته و در روزهای یک شنبه و سه شنبه از ساعت 15 تا 18 در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی (بزرگراه کردستان،نبش ایرانشناسی) برگزار می شود.

هزینه شرکت در این کارگاه برای عموم 150 هزار تومان و برای دانشجویان 50 هزار تومان است.علاقه مندان باید این مبلغ را به حساب سیبا 0107428525007 نزد بانک ملی به نام درآمدهای اختصاصی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی واریز کنند.

آخرین مهلت ثبت نام 24 دی ماه است،اما به دلیل محدود بودن ظرفیت کارگاه اولویت با داوطلبانی است که زودتر ثبت نام کنند.برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 88317194  و 09361595025 تماس بگیرید. به تمامی شرکت کنندگان گواهی معتبر شرکت در کارگاه آموزشی اعطا خواهد شد.

 

 

 

فایل های ضمیمه

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :