سخنرانی؛کاربرد آموزشی نظریه ویگوتسکی

۰۷ آذر ۱۳۹۱ | ۱۵:۵۸ کد : ۵۷۵۶ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۴۲۴۹

سخنرانی « کاربرد آموزشی نظریه ویگوتسکی » با حضور دکتر مهرنوش هدایتی  11 آذرماه  از ساعت 10 تا 12 برگزار می شود. گروه فلسفه برای کودکان و نوجوانان (فبک ) از کلیه معلمان و مربیان و علاقمندان به فلسفه ، روانشناسی ، تعلیم و تربیت و خصوصاً برنامه فلسفه برای کودکان و نوجوانان برای حضور در این برنامه دعوت کرده است .

این سخنرانی در سالن حکمت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به نشانی بزرگراه کردستان، خیابان 64 غربی(ایرانشناسی) برپزار می شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 88046891-3  ( داخلی 264 )و یا پست الکترونیک   fabak_g@yahoo.com   تماس بگیرید .

چکیده سخنرانی   :

یکی از قویترین پشتوانه های نظری برنامه فبک خصوصا از باب امکان اجرای آن با توجه به مراحل رشد شناختی کودک ، نظریه تاریخی ، فرهنگی و اجتماعی ویگوتسکی است .به جهت آنکه ویگوتسکی بسیار زود درگذشت و در برهه تاریخی خود قادر به نشر رویکرد خویش نشد . بعدها ترجمه و توسعه فعالیت های او با دشواری صورت گرفت اما طی دهه های اخیر اهمیت و کاربرد این نظریه بر متخصصان رشد و تعلیم و تربیت اثبات گشته و تمایل به این رویکرد روزافزون گشت.این سخنرانی مایل به توصیف کاربردی نظریه  خصوصا در قالب حلقه کندوکاو است .

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :