کارگاه «شیوه‌های فرزند پروری در خانواده»

۱۷ آبان ۱۳۹۱ | ۱۷:۲۰ کد : ۵۶۹۷ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۳۰۸۶
کارگاه «شیوه‌های فرزند پروری در خانواده»

پنجمین کارگاه از سلسله کارگاه‌های آموزشی زنان وخانواده با عنوان «شیوه‌های فرزند پروری در خانواده» برگزار می شود .

سرکار خانم بنی هاشمی، مدرس دانشگاه علوم پزشکی تهران مدرس این دوره است که بر اساس اعلام گروه بررسی مسائل زنان پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی سه‌شنبه 23 آبان‌ماه 1391 از ساعت 8 تا 13 برگزار می شود. هزینه ثبت نام کارگاه 450,000 ریال است که به دانشجویان و اعضاء پژوهشگاه تخفیف 15 درصدی تعلق می گیرد.علاقه مندان باید علاوه بر واریز مبلغ شهریه به حساب 107428525007 سیبا، بانک ملی شعبه سید جمال الدین اسد آبادی به نام درآمدهای اختصاصی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، مدارک زیر را با پست پیشتاز به نشانی تهران، بزرگراه کردستان، خیابان 64 غربی(ایرانشناسی)، جنب ساختمان آ.اس.پ، پژوهشـگاه علـوم انسـانی و مطالعات فرهنگی ارسال کنند .

فتوکپی صفحه اول شناسنامه؛

فتوکپی کارت ملی؛

یک قطعه عکس 4×3 (جهت صدور گواهینامه، الزامی است)

اصل فیش بانکی

فرم تکمیل شده ثبت نام. (از اینجا دانلود کنید )

برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با مدیر اجرایی کارگاه‌ خانم بختیاری از طریق تلفن های 88035457-021 و 09121019762 فقط در ساعات اداری تماس بگیرید .

آخرین مهلت ثبت‌نام 20 آبان مـاه 1391 اعلام شده و با توجه به ظرفیت محدود شرکت‌کنندگان، اولویت با کسانی است که زودتر ثبت‌نام کنند.در پایان کارگاه، به شرکت‌کنندگانی که در آزمون نمره قبولی کسب کنند، گواهینامه اعطا خواهد شد .

فایل های ضمیمه

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :