کارگاه آموزشی «تربیت مربی برنامه فلسفه برای کودکان و نوجوانان» برگزار می شود

۰۹ مهر ۱۳۹۱ | ۱۴:۳۲ کد : ۴۱۲۱ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۲۸۴۳
کارگاه آموزشی  «تربیت مربی برنامه فلسفه برای کودکان و نوجوانان» برگزار می شود

کارگاه آموزشی  «تربیت مربی برنامه فلسفه برای کودکان و نوجوانان» گروه  فلسفه  برای کودکان و نوجوانان(فبک) در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.

این کارگاه در دو مرحله خواهد بود که مرحله اول آن در مهرماه و مرحله دوم  آن در آبان ماه برگزار می شود.

مفاهیم اصلی برنامه و نقش داستان در رشد شخصیت کودک،  نظریه های تعلیم وتربیت در برنامه و شیوه ها و ابزارهای سنتی و نوین در برنامه،ویژگی های مربی فبک و نظریه های روانشناختی در این حوزه ، تعریف و ویژگی های حلقه کندوکاو و نظریه های فلسفی در فبک به ترتیب عناوین و محورهای پیش بینی شده برای روزهای اول تا چهارم مرحله اول کارگاه هستند.

مبلغ هر روز کارگاه 000/ 40 تومان است  و که این مبلغ برای افرادی که هر چهار روز را ثبت نام کنند در مجموع و با احتساب تخفیف 000/ 150تومان خواهد بود. معلمان و دانشجویان و اعضای پژوهشگاه در صورت شرکت در کل دوره  شامل 20% تخفیف ( معادل 000/ 120 تومان  ) می شوند.

زمان برگزاری  22 تا 25  مهر ماه ( هر روز از ساعت 8 تا12 است و  ثبت نام در دو مرحله پیش ثبت نام و ثبت نام قطعی انجام می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام فایل ضمیمه را از انتهای همین صفحه دانلود کرده و یا با شماره تلفن 88014557 تماس بگیرید.ارتباط از طریق نشانی  ایمیل fabak_g@yahoo.com   نیز امکانپذیر است.

15 مهر ماه آخرین مهلت پیش ثبت نام اعلام شده است.در انتهای دوره دوم که در آبان ماه برگزار خواهد شد به افرادی که در کلیه جلسات کارگاه مذکور شرکت کرده و آزمون تئوری و عملی را با موفقیت بگذرانند گواهینامه  پایان دوره  اعطا می شود.

مکان برگزاری دوره هم  بزرگراه کردستان، خیابان 64 غربی(ایرانشناسی)- پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی ، سالن حکمت است.

 

 

فایل های ضمیمه

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :