گزارشی از دومین جلسه اعضای هیات رییسه با اعضای هیات علمی پژوهشگاه

۰۴ تیر ۱۳۹۱ | ۲۱:۲۷ کد : ۳۰۸۴ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۲۰۰۴

دومین جلسه اعضای هیات علمی با هیات رییسه پژوهشگاه امروز برگزار شد.

دکتر آیت اللهی رییس پژوهشگاه در این جلسه از انجام مراحل نهایی ابلاغ ساختار جدید پژوهشگاه براساس مصوبه هیات امنا خبرداد. براین اساس تعدادی از گروهها و پژوهشکده های پژوهشگاه حذف و تعدادی دیگر برحسب نیازهای روز به ساختار علمی پژوهشگاه اضافه می شود. وی همچنین گزارشی از نحوه واگذاری یک ساختمان جدید به پژوهشگاه ارایه داد و اظهار امیدواری کرد بخش تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه به زودی به این ساختمان جدید منتقل شود. این ساختمان هشت طبقه که متعلق به سازمان بهزیستی بود در حوالی میدان هفت تیر قرار دارد و با یکی از زمین های متعلق به پژوهشگاه در شمال کشور معاوضه شده و از این طریق فضای اداری و آموزشی پژوهشگاه افزایش فوق العاده ای یافته است.

دکتر آیت اللهی همچنین در این جلسه از تدوین آیین نامه ای برای اخذ دانشجوی دوره فوق دکترا در شورای پژوهشی پژوهشگاه در آینده ای نزدیک خبر داد. تاکید به اعضای هیات علمی برای استفاده از گرنت علمی،نحوه استفاده از کتابخانه دیجیتال علوم انسانی در پژوهشگاه و موضوعاتی دیگر از جمله حرف های کلیدی رییس پژوهشگاه در این جلسه بود.

دومین جلسه اعضای هیات علمی با اعضای هیات رییسه پس از صحبت های دکتر یوسفی فر معاون پژوهشی پژوهشگاه با پرسش و پاسخ میان اعضای هیات علمی و اعضای هیات ریسه پایان یافت.

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :