درس گفتارهای مولوی پژوهی با حضور بهاء الدین خرم شاهی

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ | ۱۶:۵۷ کد : ۲۷۹۰ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۲۶۹۰
<p style="text-align: right;" dir="RTL"><span>درس‌ گفتارهای مولوی‌پژوهی با حضور استاد بهاء الدین خرمشاهی در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.این دوره از درس گفتارها چهارشنبه آخر هر ماه از ساعت 18 – 16 و به مدت 12 جلسه برگزار خواهد شد.آخرین مهلت ثبت نام خرداد 1391و هزینه ثبت نام  1.500.000 ریال اعلام شده که دانشجویان از 20% تخیف برخوردار خواهند بود. به شرکت کنندگان نیز گواهی شرکت در دوره اعطا خواهد شد.</span></p>
درس گفتارهای مولوی پژوهی با حضور بهاء الدین خرم شاهی

در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می شود

درس گفتارهای مولوی پژوهی با حضور بهاء الدین خرم شاهی

 

درس‌ گفتارهای مولوی‌پژوهی با حضور استاد بهاء الدین خرمشاهی در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.این دوره از درس گفتارها چهارشنبه آخر هر ماه از ساعت 18 – 16 و به مدت 12 جلسه برگزار خواهد شد.آخرین مهلت ثبت نام خرداد 1391و هزینه ثبت نام  1.500.000 ریال اعلام شده که دانشجویان از 20% تخیف برخوردار خواهند بود. به شرکت کنندگان نیز گواهی شرکت در دوره اعطا خواهد شد.

علاقه مندان باید شهریه دوره را به حساب حساب بانک ملی (سیبا) 107428525007 شعبه پژوهشگاه به نام درآمدهای اختصاصی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی واریز کرده و برای تکمیل ثبت نام با تلفن 88053035(آقای جهانگردی) تماس بگیرند. محل تشکیل کلاس های پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی واقع در بزرگراه کردستان، نبش خیابان 64 غربی خواهد بود.

پوستر کارگاه را از  بخش فایل های مرتبط دانلود کنید

فایل های ضمیمه

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :