إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

محکومیت جنایت کوردلانه اقدام تروریستی کرمان توسط پژوهشگاه علوم انسانی

۱۶ دی ۱۴۰۲ | ۱۷:۳۸ کد : ۲۴۸۸۸ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۲۱۷۲
محکومیت جنایت کوردلانه اقدام تروریستی کرمان توسط پژوهشگاه علوم انسانی

حمله تروریستی 13 دی‌ماه 1402 در شهر کرمان که منجر به شهادت شماری از عاشقان سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی شد، دل‌های زیادی را آزده‌خاطر و ایران عزیز را عزادار کرد. به‌همین مناسبت بسیج استادان و کارکنان پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی پیامی صادر کرد که متن آن از نظرتان می‌گذرد:

باسمه تعالی

إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

جنایت به هر شکلی و در هر جایی مزموم است؛ چه در غزه و چه در کرمان. کشتن یکی از جدی‌ترین حملات علیه ارزش‌های انسانی است. گرچه داعش مسوولیت این جنایت را بر عهده گرفته است اما عامل اصلی و ذاتی، استکبار جهانی و رژیم سفاک صهیونیسم است .

دشمنان انقلاب اسلامی از ایادی صهیونیسم گرفته تا استکبار جهانی، از روی استیصال و عجز، در سال­روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و در سالگرد پاسداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، دستشان را به خون عاشقان مکتب ایثار و مقاومت رنگین و جمعی از هم­وطنان عزیزمان را مظلومانه به شهادت و جمعی را نیز مجروح کردند.

پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، ضمن محکومیت جنایت کوردلانه اقدام تروریستی روز چهارشنبه 13 دی ماه 1402 و شهادت مظلومانه تعدادی از هم‌وطنان عزیزمان، خود را در غم خانواده محترم شهدای این حادثه شریک می­‌داند و برای مجروحان، آرزوی بهبودی و سلامتی از خداوند متعال خواستار است.

در همین راستا و با اندوه فراوان، بسیج استادان و بسیج کارکنان پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی نیز شهادت هم‌وطنان عزیزمان را به محضر امام زمان(عج) و نایب برحقش حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و مردم شریف ایران تسلیت عرض می‌کند. همچنین برای مجروحان این حادثه، شفای عاجل از درگاه احدیت مسئلت داریم.

بسیج استادان و کارکنان پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

کلید واژه ها: محکومیت جنایت کوردلانه اقدام تروریستی کرمان توسط پژوهشگاه علوم انسانی


نظر شما :