انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین پژوهشگاه علوم انسانی و بانک توسعه تعاون

۱۵ آذر ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۳ کد : ۲۴۶۸۹ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۲۱۶
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین پژوهشگاه علوم انسانی و بانک توسعه تعاون

تفاهم‌نامه همکاری بین پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و بانک توسعه تعاون، 15 آذرماه 402 در سالن اندیشه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی منعقد شد.
به‌گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، این تفاهم‌نامه با حضور دکتر محمد شیخ‌حسینی (مدیرعامل بانک توسعه تعاون)، سیدباقر فتاحی (رئیس هیأت مدیره بانک توسعه تعاون)، محمد سلمانی (معاون مدیرعامل در امور مالی و پشتیبانی)، کریم میرزاخانی (معاون مدیرعامل در امور استان‌ها و بازاریابی) و دیگر همراهان بانک توسعه تعاون؛ و دکتر موسی نجفی، رئیس پژوهشگاه، دکتر عبداله قنبرلو (معاون اداری، مالی و مدیریت منابع)، رضا حقی (سرپرست مدیریت مالی) و ... به امضاء رسید.
در این نشست دکتر نجفی ضمن خوشامدگویی به حاضرین ابراز امیدواری کرد، پژوهشگاه علوم انسانی برای همکاری با بانک وزین توسعه و تعاون، شروع و ادامه خوبی داشته باشد. همچنین دکتر فرزاد زیویار (مشاور رئیس پژوهشگاه)، گزارشی از فعالیت‌های علمی پژوهشگاه ارائه و ابراز امیدواری کرد، این ارتباط بتواند سرلوحه و الگوئی برای تعامل هرچه بیشتر مراکز علمی و اقتصادی کشور بوده، برکاتی برای هر دو طرف داشته باشد.
سپس شیخ‌حسینی طی سخنانی گفت: بانک توسعه تعاون از بانک‌های دولتی و توسعه‌ای شبکه پولی و بانکی کشور است و بسیار خرسندیم که بتوانیم به‌عنوان یک بانک جوان به مراکز علمی و فرهیختگان کشور خدمت‌رسانی داشته باشیم.
وی افزود: یکی از راهبردهای ما تمرکز روی توسعه بانکداری الکترونیک و افتتاح حساب و پرداخت تسهیلات غیرحضوری و تعامل با مشتریان است که در این راستا از نیروهای زبده و چابکی هم بهرمند هستیم.
در ادامه این تفاهم‌نامه به امضاء طرفین رسید./پایان

 

کلید واژه ها: تفاهم‌نامه همکاری بانک توسعه تعاون


نظر شما :