غرب شناسی بنیادی به شماره سوم رسید

۲۸ فروردین ۱۳۹۱ | ۱۵:۲۷ کد : ۲۳۹۶ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۲۹۱۴
غرب شناسی بنیادی به شماره سوم رسید


سومین شماره دو فصلنامه علمی تخصصی «غرب شناسی بنیادی » با مدیر مسئولی دکتر حمیدرضا آیت الهی و سردبیری دکتر حسین کلباسی اشتری از سوی انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی روانه بازار نشر شد.

بازخوانی آرای انتقادی و بحران های فراروی دموکراسی (نوشته جلال حاجی زاده)اسطوره شناسی تطبیقی در سنت فرهنگی غرب (نوشته مریم صانع پور) زمینه ها و پیشینه فلسفه های اگزیستانس و برخی برداشت های ناصواب(نوشته ناژین صفوی مقدم) فیشته در مواجهه با فلسفه نقادی کانت (نوشته علی کرباسی زاده و نسرین اسدیان) انواع؛ از قراردادگرایی لاک تا خوانش استعلایی و زیباشناختی کانت (نوشته رضا ماحوزی) نظریه بازی های زبانی ویتگنشتاین؛ یک نظرگاه فلسفیِ پست مدرن دربارهٔ زبان(نوشته بیت ا... ندرلو) و شرحی بر فلسفه نظری و سیاسی افلاطون (نوشته زهرا واشقانی فراهانی)عناوین هفت مقاله منشر شده در این شماره هستند.

علاقه مندان می توانند برای خرید این نشریه تخصصی کافی است نام آن را به شماره 3000144104  ارسال کنند تا از سوی پژوهشگاه برای هماهنگی ارسال کتاب با آنها تماس گرفته شود.امکان خرید اینترنتی از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی http://www.ihcs.ac.ir نیز فراهم است.

 

فایل های ضمیمه

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :