پیام تبریک رئیس دانشگاه قزاقستان به‌مناسبت نودمین سالروز تولد استاد داوری

۰۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۳ کد : ۲۳۸۷۴ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۳۶۳
پیام تبریک رئیس دانشگاه قزاقستان به‌مناسبت نودمین سالروز تولد استاد داوری

پروفسور سریک ماکوش، رئیس دانشگاه ملی اوراسیایی گومیلیوفِ جمهوری قزاقستان به‌مناسبت برگزاری کنفرانس دو روزه «داوری در ترازوی داوری» به میزبانی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در ایران و همچنین به‌مناسبت نودمین سالروز تولد استاد رضا داوری اردکانی پیام تبریکی منتشر کرد.

همچنین اخبار این کنفرانس توسط بنیاد ابن‌سینا در روسیه منتشر و اطلاع‌رسانی شد که در آن به اسامی سخنران‌ها و موضوعات مورد بحث اشاره شده است. در پیام تبریک بنیاد ابن‌سینا (حمید هادوی، رییس بنیاد مطالعات اسلامی ابن سینا در روسیه) آمده است:

«جناب استاد دکتر رضا داوری اردکانی
بنیاد مطالعات اسلامی ابن سینا در روسیه و همه پژوهشگران همکار در موضوعات فلسفه اسلامی و علوم عقلی، بزرگداشت ۹۰ سالگی شما را تبریک می گوید.
خدمات علمی و تفکری شما بر همگان آشکار است و اندیشمندان روس هم در طی حضور و سخنرانی شما در کنفرانس فلاسفه روسیه در دانشگاه دولتی مسکو و همچنین کنفرانس فلسفی در انستیتو فلسفه آکادمی علوم روسیه، با گوشه‌ای از دانش و تفکر عمیق شما آشنا شدند و همچنین ترجمه و انتشار اثر شما با موضوع فارابی مورد توجه محققین روس واقع شد.
از خداوند برای شما سلامتی خواهانم و امیدوارم بنیاد ابن‌سینا بتواند گام‌های بیشتری در معرفی آثار شما به مخاطبان روس بردارد.»

کنفرانس مذکور که به همت پژوهشکده مطالعات اجتماعی و پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و با هدف بررسی آثار و آراء رضا داوری اردکانی برگزار می‌شود در روز دوم(7 خرداد) نیز از ساعت 9 تا 19 دنبال خواهد شد که علاقه‌مندان و مخاطبان علوم انسانی می‌توانند از طریق پیوند زیر سخنرانی‌ها را دنبال کنند.
https://webinar.ihcs.ac.ir/b/ihc-jvh-hew-fq7

 

کلید واژه ها: پیام تبریک رئیس دانشگاه قزاقستان رضا داوری اردکانی داوری در ترازوی داوری


نظر شما :