آغاز به‌کار نشست دو روزه «داوری در ترازوی داوری» + گالری تصاویر

۰۶ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۷:۳۶ کد : ۲۳۸۷۱ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۸۰۰
آغاز به‌کار نشست دو روزه «داوری در ترازوی داوری» + گالری تصاویر

سمینار دو روزه «داوری در ترازوی داوری» به‌مناسبت نودمین سال‌روز تولد دکتر رضا داوری اردکانی استاد فیلسوف، متفکر و اندیشمند برجسته کشورمان از صبح روز ششم خردادماه 402 در تالار تمدن پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی آغاز به‌کار کرد و طبق برنامه استادان و پژوهشگران علوم انسانی سخنان و ایده‌های خود را در موضوع‌های مختلف ارائه کردند که این سخنرانی‌ها به‌صورت حضوری و برخط(آنلاین) به حضار ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، در این نشست ابتدا ویدیوی ضبط شده سخنان استاد داوری پخش شد، سپس دکتر موسی نجفی، رئیس پژوهشگاه علوم انسانی به ارائه نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداخت.

سخنران بعدی نشست دکتر سیدمصطفی محقق داماد بود که در ادامه دکتر حسین کلباسی اشتری، دکتر سیدحمید طالب‌زاده، محمدعلی فتح‌الهی، دکتر بیژن عبدالکریمی، دکتر هرمز بوشهری‌پور، دکتر محمد اصغری، دکتر محمد اکوان، دکتر مریم داوری، دکتر مصطفی شهرآئینی، دکتر محمد جواد صافیان، دکتر سیدحسین حسینی و ... سخنرانی‌های خود را ارائه کردند.

گفتنی‌است دکتر قاسم پورحسن نتوانست خود را به سخنرانی امروز برساند و قرار است روز یکشنبه(فردا) در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی حضور به‌هم رساند که برنامه و زمان‌بندی سخنرانی‌های روز هفتم خرداد نیز در همین وبگاه اطلاع‌رسانی شده است.

در ادامه چکیده مقالات ارائه شده استادان و پژوهشگران از نظرتان می‌گذرد:

برنامه و زمان کامل سخنرانی‌ها
پیوند ورود برخط(آنلاین) به نشست:
https://webinar.ihcs.ac.ir/b/ihc-jvh-hew-fq7

سخنان استاد داوری در نشست «داوری در ترازوی داوری»


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: سمینار دو روزه «داوری در ترازوی داوری» رضا داوری اردکانی


نظر شما :