انتخاب کتاب استاد پژوهشگاه علوم انسانی به‌عنوان اثر برتر جشنواره ملی کتاب سال انقلاب اسلامی

۰۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۳ کد : ۲۳۵۸۳ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۸۹۴
انتخاب کتاب استاد پژوهشگاه علوم انسانی به‌عنوان اثر برتر جشنواره ملی کتاب سال انقلاب اسلامی

آیین تجلیل از ۱۴ برگزیده چهارمین جشنواره ملی کتاب سال انقلاب اسلامی از مجموع ۹۲۰ اثر ارسال‌شده در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به‌گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، چهارمین جشنواره ملی کتاب سال انقلاب اسلامی برگزار شد و کتاب «جمهوری اسلامی ایران و جنبش‌های اسلام‌گرا» اثر دکتر یحیی فوزی، استاد و عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، در این جشنواره به‌عنوان اثر برگزیده در محور مطالعات انقلاب و جمهوری اسلامی، حائز رتبه اول شد.
این کتاب توسط انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی منتشر شده است ضمن اینکه این جشنواره با همکاری مشترک وزارت علوم تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد برگزار شد و به‌صورت خاص بر آثار مرتبط با مطالعات انقلاب اسلامی تمرکز داشت.

در این دوره ۹۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که در پایش اولیه ۱۵۰ اثر ملاک‌های لازم را برای حضور در جشنواره داشتند. سپس در ارزیابی ثانویه ۳۸ اثر مورد بررسی قرار گرفتند که ۱۴ اثر به‌عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند و طی مراسمی در روز اول اسفندماه 1401 با حضور معاون وزیر علوم، ریاست دانشگاه آزاد و نماینده رهبری در دانشگاه‌ها و جمعی از پژوهشگران این حوزه مطالعاتی مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند./پایان

 

کلید واژه ها: اثر برتر جشنواره ملی کتاب سال انقلاب اسلامی یحیی فوزی کتاب «جمهوری اسلامی ایران و جنبش‌های اسلام‌گرا» کتاب برتر


نظر شما :