پیام رئیس پژوهشگاه به‌مناسبت روز کارمند

۰۴ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۹:۴۳ کد : ۲۲۷۴۸ خبر و اطلاعیه حوزه ریاست
تعداد بازدید:۶۹۹
پیام رئیس پژوهشگاه به‌مناسبت روز کارمند

دکتر نجفی، رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به‌مناسبت چهارم شهریور، روز کارمند، پیام تبریکی منتشر کرد که در ادامه، متن کامل این پیام از نظرتان می‌گذرد:

بسم الله الرحمن الرحیم 

امام علی علیه السلام:
«کاری که به عهد تو است، امانتی است که بر گردنت نهاده‌اند».

روز کارمند فرصتی است شایسته برای قدردانی از عزیزانی که در مسیر تعالی و خدمت به جامعه، حضوری دلسوزانه و مسئولیت‌پذیر دارند.
آنها گام سپردن در مسیر خدمت صادقانه به دیگران و کمک به تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را همواره در صدر کارهای خود قرار می‌دهند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.

کارمند شخص مسئولیت‌پذیری است که همیشه می‌کوشد تا در جهت تحقق اهداف راهبردی سازمان و حرکت به سمت برنامه‌های تعیین‌شده دارای نقش مؤثر و کارآمدی باشد. تلاش‌های مضاعف و سازنده او  تبدیل به گام‌های  بلندی خواهد شد که رسیدن به  رشد و  تعالی را در پی دارد.

کارمندان ارجمند تلاش خالصانه و صادقانه شما آیینه وظیفه‌شناسی و پژواک دانایی و تعهد است و بی‌تردید نتیجه بذر تلاش و کوشش شما درخت امیدی است که به بار می‌نشیند و نوید‌بخش آینده‌ای پرنشاط و روشن خواهد بود. 
درود بر همت بلندتان که پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به‌عنوان بزرگترین نهاد علوم  انسانی در کشور را به کانونی فرهیخته، دانش‌محور و جریان‌ساز فرهنگی و علمی تبدیل ساخته‌اید.
بدین‌وسیله ضمن تبریک روز کارمند از کوشش‌ها و فعالیت‌های دلسوزانه و بی‌دریغ‌تان تشکر و قدردانی می‌کنم.

موسی نجفی
رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

کلید واژه ها: تبریک روز کارمند


نظر شما :