سیدرضا آقایی، مدیر نشر آثار علمی پژوهشگاه:

آثار کمیاب پژوهشگاه علوم انسانی در سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۶ کد : ۲۲۴۶۳ مهم‌ترین اخبار
تعداد بازدید:۱۳۷۲
آثار کمیاب پژوهشگاه علوم انسانی در سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود

سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 21 اردیبهشت‌ماه 1401 در محل مصلی تهران آغاز به‌کار کرد. پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی نیز طبق سنوات قبل در این نمایشگاه حضور فعال دارد.


به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، سیدرضا آقایی، مدیر نشر آثار علمی پژوهشگاه، در این خصوص گفت: نمایشگاه کتاب فرصت دورهمی و گردهم‌آیی بزرگ فرهیختگان علم و دانش است و پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی ضمن شادباش این جشن کتاب به خانواده بزرگ علوم انسانی، از همه دوستداران کتاب دعوت به‌عمل می‌آورد، ضمن بازدید از غرفه پژوهشگاه در مصلی تهران، از نمایشگاه مجازی پژوهشگاه بازدید فرمایند.
وی افزود: پژوهشگاه در سی‌و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب با بیش از 500 عنوان اثر شرکت کرده است و برخی از آثار خود را با 40 درصد تخفیف به علاقه‌مندان عرضه می‌کند.


آقایی با اشاره به اینکه جامعه هدف پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، اقشار متخصص و همچنین علاقه‌مندان گسترده مباحث علوم انسانی در سراسر کشور هستند، تأکید کرد: پیرو انتظار و تقاضای اهالی علوم انسانی، برخی از آثار منتشر شده پژوهشگاه که به‌دلیل استقبال گسترده کمیاب شده بودند، در این دوره از نمایشگاه عرضه شده است و علاقه‌مندان و متخصصان می‌توانند برای تهیه آن اقدام کنند.
مدیر نشر آثار علمی پژوهشگاه افزود: مدیریت آثار علمی پژوهشگاه بعد از خاتمه نمایشگاه بین‌الملل کتاب نیز آثار منتشره خود را در نمایشگاه دائمی و فروشگاه تخصصی کتب علوم انسانی، واقع در خیابان کریم‌خان به علاقه‌مندان عرضه خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه مسائل و نیازهای فرهنگی و علوم انسانیِ جامعه، محور اصلی فعالیت‌های مدیریت نشر آثار علمی پژوهشگاه هستند، تأکید کرد: شناسایی نیاز و تقاضای جامعه علمی کشور و پاسخ به این نیازها در حوزه علوم انسانی، یکی از راهبردهای جدید مدیریت پژوهشگاه است، لذا تعامل و دیدار با علاقه‌مندان و متخصصان علوم انسانی کمک بزرگی در پیشبرد این هدف خواهد بود. نظرات و پیشنهادات اهالی علوم انسانی را مغتنم می‌دانیم و از آنها استقبال می‌کنیم.

در نمایشگاه مجازی آثار علمی پژوهشگاه، همکاران در چهار بخش و با سرعت و دقت سفارشات علاقه‌مندان را به شرح زیر پیگیری و پاسخ می‌دهند
ربابه ابوطالبی: مسئول اخذ سفارشات
عرفان بهادوست: مسئول تأمین و تنظیم کتاب‌های مورد تقاضا
مهدی فرهادی: مسئول کنترل نهایی
منوچهر صابر: مسئول هماهنگی با پست و ارسال سفارشات.
گفتنی‌است، علاقه‌مندان علاوه‌بر حضور در محل نمایشگاه به آدرس: سالن شبستان، بخش ناشران دانشگاهی، راهروی 10، غرفه 15، (از ساعت: 10 صبح تا 8 بعدازظهر)، همچنین می‌توانند از طریق وبگاه: https://book.icfi.ir  به‌صورت مجازی کتاب‌های مورد نظر خود را تهیه فرمایند.
لطفاً سؤال‌ها، انتقادها، و پیشنهادهای خود را از طریق شماره‌های: 02188612479  و 09999529466 مطرح فرمائید./پایان

کلید واژه ها: آثار کمیاب پژوهشگاه علوم انسانی در سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود نمایشگاه بین‌المللی کتاب، دوره 33


نظر شما :