دکتر نجفی: همه‌ی بخش‌های پژوهشگاه باید در خدمت «پژوهش» باشند

۱۰ آبان ۱۴۰۰ | ۱۵:۴۳ کد : ۲۱۴۷۵ مهم‌ترین اخبار حوزه ریاست شورای پژوهشی
تعداد بازدید:۱۴۹۰
دکتر نجفی: همه‌ی بخش‌های پژوهشگاه باید در خدمت «پژوهش» باشند

 

اولین جلسه‌ی شورای پژوهشی پژوهشگاه در دهم آبان‌ماه 1400 با حضور ریاست محترم پژوهشگاه، دکتر موسی نجفی، در سالن اندیشه برگزار شد. در این جلسه دکتر نجفی، خط‌ و مشی و برنامه‌های پژوهشی جدید را اعلام کرد. رؤسای پژوهشکده‌ها و اعضای شورا نیز ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای مدیریت جدید پژوهشگاه، بر همکاری و تلاش در جهت پیش‌برد اهداف پژوهشگاه تأکید کردند.
دکتر نجفی در بخشی از سخنان خود ضمن تأکید بر این نکته که با هم‌فکری و مشورت، جایگاه پژوهشگاه را در عرصه‌ی علم و در سطح اجتماع ارتقاء خواهیم داد، بیان کرد: پژوهشگاه باید مورد اعتماد نظام جمهوری اسلامی باشد؛ موضوعات و پژوهش‌هایی را در اولویت قرار دهد که در تراز تمدن نوین اسلامی باشد.
ریاست پژوهشگاه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کردند که همه‌ی بخش‌ها در پژوهشگاه، باید در خدمت «پژوهش» باشند. ایشان ضمن تاکید بر ادامه‌ی رویه‌های مثبت در مسائل پژوهشی، اصلاح برخی روندها در جهت افزایش کیفیت علمی را نیز مهم دانستند. علاوه بر این ایشان از تشکیل کمیسیونی با عضویت 5 عضو محترم از بانوان پژوهشگاه خبر دادند که در این زمینه با طرح پرسش‌هایی از اعضاء به جمع‌بندی و نتیجه نهایی برسند.

 

 

کلید واژه ها: اولین جلسه شورای پژوهشی دکتر موسی نجفی


نظر شما :