کسب مقام نخست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در میان برگزیدگان رویداد ملی «کرونا روایت»

۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۸ کد : ۲۰۶۶۵ مهم‌ترین اخبار
تعداد بازدید:۱۵۵۳
در این مراسم، از پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به دلیل «اهتمام در مباحث میان‌رشته‌ای علوم انسانی و علوم پزشکی» و تلاش در جهت کاربست ظرفیت‌های علوم انسانی در مواجهه با آسیب اجتماعی برآمده از کرونا قدردانی به عمل آمد و لوح تقدیری به دکتر قبادی، رئیس پژوهشگاه اهداء شد.
کسب مقام نخست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در میان برگزیدگان رویداد ملی «کرونا روایت»

کسب مقام نخست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در میان برگزیدگان رویداد ملی «کرونا روایت»
دوشنبه 25 اسفندماه 1399 در مراسمی که با عنوان «کرونا روایت: روایت یک سال همدلی و ایثار» در محل سالن اصلی همایش‌های برج میلاد با حضور وزیر امور خارجه، شهردار تهران، ریاست شورای شهر تهران و معاون وزیر بهداشت برگزار شد، به برگزیدگان حوز‌ه‌ی مقابله با کرونا در یک‌سال اخیر جوایزی اهدا و از مقام شهدای راه سلامت تجلیل شد.
در این مراسم، از پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به دلیل «اهتمام در مباحث میان‌رشته‌ای علوم انسانی و علوم پزشکی» و تلاش در جهت کاربست ظرفیت‌های علوم انسانی در مواجهه با آسیب اجتماعی برآمده از کرونا و کسب عنوان نخست در این زمینه قدردانی به‌عمل آمد و لوح تقدیری به دکتر قبادی، رئیس پژوهشگاه اهداء شد.

در بخشی از این لوح تقدیر خطاب به پژوهشگاه آمده است؛

«فارغ از مسابقه‌انگاری جشنواره‌های فرهنگی_هنری نقش ارزنده‌ی شما به‌عنوان تقویت‌کننده‌ی مبانی سلامت کشور از مجرای تلفیق‌ هنر، سلامت و اخلاق در هنگامه‌ی کرونا نقشی ماندگار و شایسته‌ی تقدیر است. دستتان را به‌گرمی می‌فشاریم و آرزو می‌کنیم این همراهی و هم‌افزایی تداوم داشته باشد راه‌تان پایدار، گام‌تان استوار و درخت تلاش‌تان پربار».

همچنین در این رویداد ملی از مجموعه‌ی نه جلدی «کتاب‌های کرونا روایت» نیز رونمایی شد.

 

 

کلید واژه ها: کرونا روایت تجلیل از پژوهشگاه برج میلاد لوح تقدیر به دکتر قبادی


نظر شما :