دومین جلسه‌ی ستاد هفته‌ی پژوهش پژوهشگاه در سال ۹۹ برگزار شد

۱۰ آبان ۱۳۹۹ | ۲۳:۴۶ کد : ۱۹۸۴۸ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۱۱۲۱

دومین جلسه‌ی ستاد هفته‌ی پژوهش پژوهشگاه در سال 99 برگزار شد
دومین جلسه‌ی ستاد هفته پژوهش با حضور اعضای این ستاد روز دوشنبه مورخ 5 آبان 99 به صورت مجازی تشکیل شد. در ابتدای جلسه دکتر عاملی رضایی، مدیر اجرایی هفته‌ی پژوهش و مدیر امور پژوهشی پژوهشگاه، ضمن آرزوی سلامتی برای اعضای پژوهشگاه، گزارشی از تمهیدات و فعالیت‌‌های صورت گرفته برای برگزاری مراسم هفته‌ی پژوهش پژوهشگاه ارائه کرد. مدیر ستاد هفته‌ی پژوهش با اشاره به بحران بیماری کرونا (کووید 19) و ضرورت رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی در این زمینه برای حفظ سلامتی اعضای پژوهشگاه، بر ضرورت برنامه‌ریزی‌های مناسب و در نظر گرفتن احتمال برگزاری غیرحضوری و مجازی بیشتر فعالیت‌های هفته‌ی پژوهش امسال به‌ویژه پنلها تأکید کرد. وی در ادامه با اشاره به مسائل مطرح شده در جلسه با نمایندگان پژوهشکده‌ها و مراکز، از مصوبات جلسه با نمایندگان پژوهشکده‌ها و مراکز یاد کرد که از مهم‌ترین آنها درخواست ارائه‌ی موضوع پنلها و سخنرانان پیشنهادی از پژوهشکده‌ها و مراکز و نیز ارائه‌ی فعالیت‌ها و برنامه‌های خود در نمایشگاه داخلی هفته پژوهش به شکل ارائه گزارش عملکرد و یا نمایش فعالیت اعضا بود.
در ادامه‌ی جلسه سایر اعضا نیز با ارائه‌ی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در بخش‌ها و مراکز مربوط، به بحث و بررسی برنامه‌‌های پیشنهادی برای برگزاری در مراسم هفته‌ی پژوهش، ازجمله:
- تشکیل کارگروه مدیریت محتوا و مباحث مرتبط با ارائه‌ی نسخه‌ی آنلاین از ویژه‌نامه و کیفی‌تر شدن مطاب آن؛ برنامه‌ریزی برای نمایش عکس‌ها و نماهنگ‌ها و در نظر گرفتن صفحه‌ی ویژهای برای هفته‌ی پژوهش در تارنمای پژوهشگاه.
- برنامه‌ریزی‌های صورت‌ گرفته برای برگزاری مناسب و درخور شأن نمایشگاه داخلی هفته‌ی پژوهش به‌ویژه برگزاری نمایشگاه به صورت مجازی و نمایش دستاوردهای پژوهشگاه در یک سال گذشته.
- بررسی پنل‌های پیشنهادی برای ارائه در هفته‌ی پژوهش از سوی پژوهشکده‌ها و مراکز.
و نیز سایر مسائل و محورهای مرتبط با برنامه‌های هفته پژوهش پرداختند.

 


نظر شما :