جایزه‌ی پژوهشگاه از جشنواره‌ی بین‌المللی فارابی

۰۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۰:۵۸ کد : ۱۹۶۴۵ مهم‌ترین اخبار
تعداد بازدید:۱۷۱۸

پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی مفتخر است اعلام کند که یکی دیگر از اعضای هیأت علمی این پژوهشکده موفق به دریافت جایزه‌ی جشنواره‌ی بین‌المللی فارابی شد.

دکتر سید محمدعلی طباطبائی عضو هیأت علمی پژوهشکده‌ی مطالعات قرآنیِ پژوهشگاه علوم انسانی با ارائه‌ی رساله‌ی دکتری با عنوان «بررسی زمینه‌های تاریخی اعتقاد به تحریف تورات و انجیل در میان مسلمانان نخستین» به عنوان برگزیده‌ی دوم سطح بزرگسال در یازدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی ویژه‌ی تحقیقات علوم انسانی و اسلامی معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.
مراسم تقدیر از ۳۵ برگزیده‌ی داخلی و بین‌المللی این جشنواره با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور؛ دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛ دکتر غلامعلی حداد عادل رئیس شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ دکتر حسین میرزائی رئیس دبیرخانه‌ی یازدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی فارابی،  روز دوشنبه ۲۷ مردادماه ۱۳۹۹، به صورت حضوری و مجازی برگزار شد. در این مراسم که از نویسندگان و صاحبان آثار برگزیده داخلی و شخصیت‌های برگزیده‌ی خارجی در حوزه‌ی ایران‌شناسی و اسلام‌شناسی و نیز پیشکسوتان علوم انسانی ایران تقدیر به عمل آمد، دکتر حسینعلی قبادی رئیس پژوهشگاه نیز حضور داشتند.
پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی ضمن عرض تبریک به دکتر سیدمحمدعلی طباطبائی، سلامتی و موفقیت روزافزون ایشان را از خداوند متعال مسئلت دارد.

کلید واژه ها: فاربی جایزه طباطبایی پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :