دهمین جلسه از دوره‌ی هفتم هیأت ممیزه‌ی پژوهشگاه برگزار شد

۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۲:۴۹ کد : ۱۹۶۲۶ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۱۳۸۹


دهمین جلسه از دوره‌ی هفتم هیأت ممیزه‌ی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، به ریاست دکتر حسینعلی قبادی، در روز دوشنبه مورخ 06/05/1399 با مشارکت حداکثری اعضای هیأت ممیزه به صورت حضوری و مجازی در سالن اندیشه‌ی پژوهشگاه تشکیل شد.
افرادی که به صورت حضوری در این جلسه مشارکت داشتند عبارت بودند از: دکتر حسینعلی قبادی، دکتر علیرضا ملائی‌توانی، دکتر محمدسعید تسلیمی، دکتر حمید تنکابنی، دکتر محمدجعفرحبیب‌زاده، دکتر علی‌اصغر مصلح، دکتر نعمت‌الله فاضلی، دکتر زهرا پارساپور، دکتر حکیمه دبیران، دکتر ناهید مؤیدحکمت، دکتر عبدالحسین فرزاد، دکتر قدیر نصری و دکتر شهرام یوسفی‌فر. و افرادی هم که به صورت مجازی در جلسه مشارکت داشتند عبارت بودند از: دکتر عبدالحسین خسروپناه، دکتر سیدمصطفی محقق‌داماد، دکتر سیدمصطفی عاصی، دکتر یحیی مدرسی‌تهرانی، دکتر حسین میرزایی و دکتر آزیتا افراشی.
از جمله مصوبات این جلسه عبارت بود از؛ تصویب یک پرونده‌ی ارتقاء از استادیاری به دانشیاری و موافقت با صدور دو گواهی معافیت از کبر سن استخدام. همچنین اعضای حاضر در جلسه با درخواست، احتساب سنوات دوره‌ی پیمانی بیش از 5 پایه، 2 نفر از اعضای هیأت علمی پژوهشگاه و نیز ارائه‌ی یک پایه‌ی تشویقی به یکی از استادان پژوهشگاه که پیش از این در کمیته‌ی ترفیع مورد تصویب قرار گرفته بود، موافقت کردند.

 

کلید واژه ها: جلسه‌ی هیأت ممیزه‌ی پژوهشگاه پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :