خلق فجری به یاد ماندنی برای خانواده صمیمی پژوهشگاه

۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۶:۴۸ کد : ۱۹۲۰۵ مهم‌ترین اخبار
تعداد بازدید:۲۰۱۶
جشن انقلاب با عطر شهید سلیمانی
خلق فجری به یاد ماندنی برای خانواده صمیمی پژوهشگاه


گزارش مراسم چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اربعین سردار شهید سلیمانی 1398 در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

روز یکشنبه مورخ 20 بهمن‌ماه 1398، به‌مناسبت چهل‌و‌‌یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگداشت اربعین سردار شهید سلیمانی و به همت معاونت فرهنگی و کاربردی سازی علوم انسانی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، مراسمی با حضور خانواده‌ی همکاران پژوهشگاه در سالن حکمت برگزار شد. این مراسم، با قرائت قرآن، پخش سرود ملی و خیرمقدم دکتر قبادی، رئیس پژوهشگاه، آغاز شد. وی ضمن تبریک ایام خجسته دهه فجر گفت: برگزاری این مراسم فرصتی برای ارتباط بیشتر و بهتر خانواده محترم اعضای پژوهشگاه با مجموعه کاری آن است و چنین جلساتی را باید زودتر از این برگزار می‌کردیم که به‌دلیل مشغله‌ها، این امکان فراهم نشد و مراسم امروز این فرصت مناسب را به‌وجود آورد تا پذیرای همکاران گرامی و خانواده‌های عزیزشان باشیم. چراکه این ارتباط صمیمانه و دوستانه، مشوق همه مسئولین پژوهشگاه و باعث دلگرمی آنان خواهد بود و به همدلی و صمیمیت اعضا منجر می‌شود.
دکتر قبادی در ادامه با اشاره به سالگرد شکوهند پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: کارنامه عملکرد فعالیت‌های انجام شده در حوزه‌های مختلف حقوق شهروندی، آموزشی، اجتماعی، پزشکی، پژوهشی و … را بسیار برتر از دوران پیش از انقلاب است که با وجود برخی ضعف‌ها در کشور، انقلاب اسلامی فرصت بسیار وسیعی را در عرصه‌های گوناگون فردی و اجتماعی برای شهروندان فراهم کرده است.
ادامه مراسم، با اجرای رضا رفیع، مجری و طنزپرداز کشورمان و با بخش‌های متنوعی همچون: پخش کلیپ سرودهای انقلابی، پخش کلیپ به‌مناسبت گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی، اجرای سرود توسط شاعر انقلابی؛ استاد محمد گلریز و خاطره گویی میهمانان از دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس همراه بود. استاد گلریز برخی از سرودهای حماسی خود از جمله «کلیپ صبح پیروزی» را برای حاضرین اجرا کرد که با استقبال خوبی مواجه شد و به فضای سالن حس و حال معنوی بخشید. مسابقه نقاشی فرزندان اعضای پژوهشگاه با هدایت و نظارت اعضای هیأت علمی گروه فبک (فلسفه برای کودکان) برگزار شد و نقاشی‌های برتر آنان در مراسم معرفی شدند. سپس، دانش‌آموزان ممتاز همکاران با دریافت جوایز خود مورد تجلیل و قدردانی قرار گفتند. در ادامه استعدادهای برتر فرزندان پرسنل پژوهشگاه در حوزه‌های مختلف: هنری، ورزشی، علمی، فرهنگی و قرآنی معرفی و تشویق شدند. در پایان مراسم، نفرات برتر رشته‌های مختلف ورزشی که در مسابقات ورزشی همکاران پژوهشگاه موفق به کسب مقام شده بودند، معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند. همچنین در این مراسم به فرزندان همکاران پژوهشگاه که در مراسم شرکت کرده بودند، هدایایی به رسم یادبود اعطاء شد. در حاشیه این مراسم، نمایشگاه کتاب با محوریت انقلاب اسلامی و نیز نمایشگاه کتاب و نقاشی کودکان برپا شده بود که با استقبال مواجه شد.
 عکس‌های منتخب این مراسم را می‌توانید در ادامه این گزارش مشاهده کنید:

سردار سادات‌حسینی: مبانی مکتب سلیمانی قابل تحقیق و پژوهش است

کلید واژه ها: جشن انقلاب رضا رفیع محمد گلریز پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :