برگزاری سومین جلسه ستاد هفته پژوهش در پژوهشگاه

۱۲ آذر ۱۳۹۸ | ۱۳:۱۲ کد : ۱۸۸۹۴ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۹۹۷

سومین جلسه ستاد هفته پژوهش با حضور اعضای این ستاد روز یکشنبه مورخ 3/9/98 در دفتر معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی تشکیل شد. در ابتدای جلسه گزارشی از روند فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته درباره وضعیت مصوبات جلسات گذشته ستاد هفته پژوهش ازجمله: امکانات موردنیاز برای برگزاری نمایشگاه «پژوهش، فناوری و فن بازار»، تولید محتوای ویژه‌نامه و کلیپ، بررسی برنامه‌های پیشنهادی برای برگزاری نمایشگاه داخلی پژوهشگاه، فراهم آوردن تسهیلات برای ایاب و ذهاب اعضای پژوهشگاه برای حضور در نمایشگاه فن‌بازار و... ارائه شد و در ادامه جلسه مباحث و برنامه‌های مراسم هفته پژوهش مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت. با توجه به مباحث مطرح شده مقرر شد:
•    گزارشی از برنامه زمانبندی تولید محتوای ویژه‌نامه و تهیه کلیپ برای طرح و تصویب در هیات رئیسه ارسال شود.
•    مدیریت امور اداری و پشتیبانی، پیگیری‌های لازم را برای برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش در فضای بیرون از پژوهشگاه انجام دهد.
•    مدیریت روابط عمومی مقدمات برگزاری نشست خبری هفته پژوهش را فراهم سازد.
•    پنلی از برنامه‌های هفته پژوهش، به بررسی ابعاد و زوایای «بیانیه گام دوم انقلاب» ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری اختصاص یابد و از اعضای هیأت علمی پژوهشکده‌ها و مراکز پژوهشی پژوهشگاه دعوت شود تا برنامه‌ها و پیشنهادهای خود را برای مشارکت در این پنل بویژه در زمینه ارتباط بیانیه با حوزه علوم و فرهنگ بویژه عرصه علوم انسانی، ارسال کنند.

 

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :