فراخوان برگزاری کارگاه آموزش اخلاق حرفه ای

۲۰ آذر ۱۳۹۰ | ۱۴:۴۳ کد : ۱۸۵۶ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۴۸۰۵
فراخوان برگزاری کارگاه آموزش اخلاق حرفه ای

گروه پژوهشی فلسفه و کلام و عرفان اسلامی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با هدف آشنایی با ره آوردهای جدید اخلاق پژوهش در حوزه پژوهش ، چالش های جدید اخلاقی در حرف و مشاغل با توان آموزه های اسلام(آیات و روایات) در قوام و اثر بخشی اخلاق حرفه ای اقدام به برگزاری این کارگاه می نماید.

نخستین کارگاه آموزش اخلاق حرفه ای در 4 جلسه 8 ساعته توسط بخش حکمت معاصر  برگزار  می شود. دوره اول این کارگاه 7 و 8 و دوره دوم آن  28 و 29 دی و با روش ارزشیابی پیشین و حل مسئله برگزار خواهد شد .آشنایی با ره آوردهای جدید اخلاق پژوهش در حوزه پژوهش، چالش جدید اخلاقی در حرف و مشاغل با توان آموزه های اسلامی (آیات و روایات) در قوام و اثربخشی اخلاق حرفه ای،  تبیین نقش راهبردی اخلاق حرفه ای در رهبری سازمان ها و رصد کردن جایگاه اخلاق حرفه ای در افزایش، بهره وری و بهینه سازی، رضایت مندی و کاهش ضایعات مبتنی بر خروجی سازمان ها اهداف برگزاری نخستین کارگاه آموزش اخلاق حرفه ای هستند .

چیستی حرفه و تمایز آن از شغل و اشتغال، چیستی اخلاق و تمایز اخلاق نظری و اخلاق کاربردی،شاخه های گوناگون اخلاق کاربردی،چیستی اخلاق حرفه ای و تمایز اخلاق فردی و سازمانیدر حرفه،ملاک اخلاق ورزی در حرفه، ضمانت اجرای اخلاق حرفه ای، نقش راهبردی اخلاق حرفه ای در رهبری سازمان ها، زمینه ها و موانع اخلاقی سازی سازمان، مدیریت اخلاق در سازمان ها، ممیزی اخلاق در سازمان،آموزش و ترویج اخلاق در حرفه: مبانی، اصول، فرآیندها و فنون و مهارت های تشخیص و حل مسایل اخلاق در حرفه را مباحث پیش بینی شده برای طرح در این  کارگاه اعلام شده است .

دکتر احد فرامرز قراملکی (مدرس این کارگاه)استاد فلسفه و کلام اسلامی،مدیر گروه اخلاق حرفه ای دانشگاه تهران، عضو شورای عالی اخلاق پزشکی وزارت بهداشت و درمان و مولف کتاب اخلاق سازمانی (برگزیده دوازدهمین جشنواره پژوهشی فرهنگی سال)  است.

مدرس کارگاه: 
آقای دکتر احد فرامرز قراملکی 
استاد دانشگاه تهران 


نحوه برگزاری کارگاه:32  ساعت در  4 جلسه گارگاهی

مکان برگزاری:   پژوهشگاه علوم انسانی

زمان برگزاری: هفتم،هشتم، بیشت و هشتم و بیست و نهم دی ماه 

علاقه مندان جهت ثبت نام و شرکت در این درس گفتارها با تکمیل و ارسال مدارک ذیل اقدام نمایند.

نحوه ثبت نام:
 از طریق ایمیل : mjahangardi3@yahoo.com
شماره تماس: 88046891 داخلی 228 آقای جهانگردی
تکمیل فرم به همراه فیش واریزی هنگام حضور در اولین جلسه

هزینه شرکت در کارگاه: یکصد هزارتومان
مدارک لازم جهت ثبت نام:
  • دو قطعه عکس 4*3
  • در صورت دانشجو بودن کپی کارت دانشجویی
  • کپی کارت ملی
  • کپی صفحه اول شناسنامه
  • تصویر فیش بانکی به مبلغ صد هزار تومان،  به شماره حساب 107428525007 به حساب بانک ملی - سیبا - شعبه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی ضمناً 50% تخفیف شامل دانشجویان و 25 درصد شامل اعضای هیات علمی خواهد شد .

تذکرات:
  • مسئول ثبت نام و صدور گواهی نامه آقای جهانگردی، شماره پژوهشگاه: 88046891 داخلی:228
  • ارائه اصل فیش بانکی هنگام ثبت نام ضروری است.

فایل های ضمیمه

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :