دکتر قبادی: اشغالگران ماهیتاً با انقلاب اسلامی و سپاه مخاصمت دارند

۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۲:۵۷ کد : ۱۸۰۷۵ مهم‌ترین اخبار
تعداد بازدید:۱۳۴۸
دکتر قبادی: اشغالگران ماهیتاً با انقلاب اسلامی و سپاه مخاصمت دارند

برگزاری اولین جلسه شورای تحصیلات تکمیلی در سال ۱۳۹۸

اولین جلسه شورای تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه در سال جدید در روز چهارشنبه 21 فروردین تشکیل شد.
در ابتدای این جلسه دکتر قبادی، رئیس پژوهشگاه ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو، میلاد با سعادت امام حسین(ع)، روز پاسدار، تولد حضرت عباس (ع) و روز جانباز و میلاد امام سجاد (ع) را بویژه به پاسداران و جانبازان عزیز تبریک گفت.
همچنین موج جدید مخاصمت‌ورزی آمریکا و رژیم اشغال‌گر قدس نسبت به ایران را یادآور شد و تأکید کرد: وقتی ادعاها و اقدامات آمریکا را در کنار هم می‌گذاریم، ابعاد این دشمنی بیشتر روشن می‌شود. رئیس پژوهشگاه یادآور شد: آمریکا باید پاسخ بدهد که میان این اقدامات چه ارتباطی وجود دارد. اینکه یک روز اعلام کند، بیت‌المقدس دیگر پایتخت فلسطین نیست، بعد اعلام کند که جولان متعلق به سوریه نخواهد بود. پس این دو گزاره مشترکاً ماهیت اشغالگری دارند و الان هم بگویند که سپاه پاسداران تروریست است. پس معلوم می‌شود که دولت آمریکا از سوی رژیم اشغال‌گر صهیونیستی مأموریت های تازه‌ای دریافت کرده است و این حقانیت انقلاب اسلامی و نهاد سپاه پاسداران را در تقابل با اشغالگری روشن‌تر ساخته است. چرا که داعشی‌ها هم خط‌ مشی اشغالگری داشتند و سپاه در مقابل آنها ایستاد و رژیم صهیونیستی که عیناً اشغال‌گراست، پس معلوم می‌شود که طرفداران اشغالگری و حامیان اشغالگران بیشترین مخاصمت را با انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران در پیش گرفته‌اند.
در ادامه این جلسه درباره پیوند میان رساله‌های دکتری و کارشناسی‌ارشد با اولویت های صندوق پژوهشگران و طرح جامع اعتلای علوم انسانی پژوهشگاه بحث و تبادل نظر به عمل آمد و اعضاء نظرات و پیشنهادهای خود را در این زمینه مطرح کردند. همچنین بررسی دو رساله دکتری در دستور کار قرار گرفت و نتیجه گیری شد.

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :