دیدار دکتر قبادی با همکاران و مدیران پژوهشکده دانشنامه نگاری

۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۳:۵۲ کد : ۱۸۰۷۰ مهم‌ترین اخبار
تعداد بازدید:۱۷۱۷
دیدار دکتر قبادی با همکاران و مدیران پژوهشکده دانشنامه نگاری

دیدار دکتر قبادی با همکاران و مدیران پژوهشکده دانشنامه نگاری
پایگاه اطلاعاتی دانشنامه نگاری کشور تأسیس می شود

صبح روز سه شنبه 27 فروردین ماه 1398 دکتر قبادی، رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با حضور در ساختمان پژوهشکده دانشنامه نگاری ضمن بازدید از همکاران این پژوهشکده از تلاش های آنها در طول سال گذشته تجلیل به عمل آوردند.
دکتر قبادی در سخنانی کوتاه پس از تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه با سیل زدگان کشور ابراز همدردی کرد و گفت: امیدوارم مدیریت هایمان در کشور طوری باشد تا نعمت الهی تبدیل به نقمت نشود. دکتر قبادی در ادامه از تلاش ها و وجدان کاری مدیران و همکاران این پژوهشکده تجلیل و ابراز امیدواری کرد این پژوهشکده در دانشنامه نگاری کشور به مرجع علمی قابل و ویژه ای تبدیل شود.
در ادامه دکتر احمد پاکتچی رئیس پژوهشکده دانشنامه نگاری گزارشی از فعالیت های انجام شده در طول تصدی این پست ارائه کرد و گفت: ما در طول این مدت با ایجاد نشاط علمی و فراهم آوردن فضا و اجتماعات علمی تلاش کردیم با برگزاری کارگاه ها و درس گفتارهایی دقیقا روی موضوع دانشنامه نگاری تمرکز کنیم. در این جهت با دانشگاه ها و پژوهشگاه های مختلف ارتباط های مؤثری برقرار کرده ایم تا همانا طبق تأکید دکتر قبادی این پژوهشکده به قلب دانشنامه نگاری کشور تبدیل شود.
در ادامه دکتر پاکتچی از تأسیس پایگاه اطلاعاتی دانشنامه نگاری کشور خبر داد و گفت: باید کاری کنیم فعالیت های تکراری و موازی در دانشنامه نگاری کشور صورت نگیرد و پایگاه های مربوطه به هماهنگی بالایی دست یابند.
پاکتچی در خاتمه تأکید کرد: تمام تلاش ما در این جهت است که بتوانیم به عنوان یکی از پژوهشکده های فعال، زینت بخش پژوهشگاه باشیم که در این راستا از تک تک پژوهشکده ها کمک می گیریم تا بتوانیم یک رابطه ارگانیک با سایر اعضا داشته باشیم و جا دارد دوباره از حمایت ها و پشتیبانی های دکتر قبادی تشکر ویژه ای داشته باشیم.
در خاتمه با اهداء لوح سپاس از مدیران و همکاران این پژوهشکده تجلیل به عمل آمد.

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :